به همت مرکز جهانی نشر فرهنگ و معارف اسلامی مبلغ

جامع‌ترین نرم افزار "ازدواج" در قم تولید شد

نرم افزار جامع دانشنامه قرآنی که حائز رتبه برتر جشنواره رسانه‌های دیجیتال شده در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم عرضه شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، حامد منصوری مسئول غرفه مرکز جهانی نشر فرهنگ و معارف اسلامی مبلغ تصریح کرد: مرکز جهانی نشر فرهنگ و معارف اسلامی مبلغ، از سال 1380 کار خود را در حوزه دینی آغاز کرد و تاکنون نرم افزارهایی که تولید کرده رتبه‌هایی را در جشنواره رسانه‌های دیجیتال و قرآنی کسب کرده است.
وی با معرفی نرم افزارهای این موسسه خاطرنشان کرد: نرم افزار نسیم رضوان در جشنواره نرم افزارهای قرآنی و دیجیتال حایز رتبه برتر شده است و این نرم افزار دانشنامه قرآنی و نخستین نرم افزار جامعی است که در رابطه با قرآن تولید شده است.
منصوری ترجمه گویا، امکان تکرار آیات تا 99 بار، 9 ترجمه فارسی، ترجمه 18 زبان دنیا، ترجمه واژه‌ای و متنی قرآن، تلاوت‌های مجلسی و ترجمه لغت به لغت قرآن را از امکانات نرم افزار نسیم رضوان برشمرد.
مسئول غرفه مرکز جهانی نشر فرهنگ و معارف اسلامی مبلغ همچنین از تولید نرم افزار ازدواج خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم افزار جامع‌ترین نرم افزار ازدواج است.
وی ادامه داد: سخنرانی پیرامون ازدواج، بررسی مسئله بهداشت روانی، جنسی و تنظیم خانواده، بررسی ازدواج از منظر قرآن و روایات، آداب و رسوم ازدواج در شهرها و کشورهای مختلف، آزمون تفاهم ویژه خانم‌ها، ازدواج در کلام بزرگان و منظر ادیان و مکاتب مختلف از بخش‌های مختلف نرم افزار ازدواج است.
منصوری در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه و فروش نرم افزار جامع کودکان شامل محمد امین، شهرک محبت و شهرک اعداد با تخفیف 70درصدی در نمایشگاه خبر داد.
وی نرم افزارهای سیمای رحمت و نرم افزار همای رحمت شامل نهج البلاغه به همراه ترجمه گویا در دو لوح فشرده را از دیگر تولیدات این مرکز برشمرد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.