120 مستند تصویری و بیش از 450 مقاله تخصصی در زمینه جنگ نرم در قالب نرم‌افزار جامع جنگ نرم در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم عرضه شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، بررسی علل تقابل غرب با جمهوری اسلامی ایران، بررسی ایدئولوژی غربی، بررسی روش‌های تخریب هدفمند فرهنگ اسلامی، حجاب و تغییر در سبک زندگی، بررسی نقش رسانه‌ها در تحولات فرهنگی، مذهبی و سیاسی، بررسی دلایل پیدایش فرقه‌ها و مکاتب نوظهور، آشنایی با جنگ نرم، شگردها و ابزارهای آن و بررسی راهکارها و شیوه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و ارائه راهکار از دیدگاه مقام معظم رهبری از بخش‌های مختلف نرم‌افزار جامع جنگ نرم است.

نخستین سررسید الکترونیکی اهل بیت(ع) نیز که نرم‌افزار برگزیده دومین دوره رسانه‌های عاشورایی است در این نمایشگاه عرضه شده است.

این نرم‌افزار شامل تقویم گرافیکی اهل بیت(ع)، تقویم شیعه، تقویم تاریخی، تقویم عبادی، تقویم روایی، تقویم از دید امام خمینی(ره) و تقویم مقیم پس زمینه از تقویم‌هایی است که در نخستین سررسید الکترونیکی اهل بیت(ع) ارائه شده است.

امکان پخش اذان و مناجات به صورت خودکار و قابلیت تنظیم اوقات شرعی برای تمام نقاط کشور از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزارها به همت شرکت داده‌پردازی نستوه در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم عرضه شده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
....
۲۰:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
اجرکم الی الله