مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی دهه فجر را تبلور اراده و باور ملت ایران در برابر نظام سلطه و طاغوت دانست.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی، حسین خوشایند در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این جلسه با هدف تعیین و برنامه‌ریزی خط‌مشی مراکز آموزشی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد.
وی افزود: جهان و قدرت‌های ستمگر و نظام‌های طاغوتی آن زمان، هرگز فکر نمی‌کردند ملت ایران بتواند دژهای سلسله پهلوی را درهم شکند و مکتبی را به وجود آورد که الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی موج بیداری ملت‌های عرب را نشأت گرفته از قیام مردم ایران و نهضت اسلامی آن دانست و گفت: امروز به برکت نظام و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی با وجود تحمیل هشت سال جنگ و تحریم‌های جهانی، به مدد کوشش و غیرت جوانان خود توانسته است به موفقیت‌های زیادی در تمامی عرصه‌های فنی و علمی دست پیدا کند.
خوشایند ادامه داد: هر چه داریم به برکت نظام و رهبری و زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت ایران در برابر ستم و طاغوت است که این خود می‌طلبد این ایام را ارج نهاده و در معرفی آن به نسل‌های پس از انقلاب و تقویت امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی همت بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد و فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان، استفاده از ظرفیت‌ها در آذین‌بندی مراکز، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات ورزشی و علمی از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام باید پیگیری شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.