سيمرغ اخلاق،اميد و آگاهي در جشنواره سي ام؛

حضور دو خواننده مشهور ايراني در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر

"شهرام ناظري" و "رضا يزداني"در مراسم افتتاحيه سي امين جشنواره فيلم فجر به اجراي برنامه مي پردازند.

محمد حميدي مقدم،كارگردان مراسم افتتاحيه و اختتاميه سي امين جشنواره فيلم فجر به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تفاوت مراسم افتتاحيه اين دوره از جشنواره با سال هاي گذشته بحث بيروني مراسم است.

وي ادامه داد:گسترش فضا،‌اتفاق جديدي است كه در اين مراسم رخ داده است كه طي اين اتفاق از هنرمندان،‌بدنه ي سينماي ايران،‌هيات داوران ايران و بخش بين الملل مراسم استقبال صورت مي گيرد.

حميدي مقدم با اشاره به حضور فعال تلويزيوني افزود:پوشش كامل اتفاقات اين مراسم در تالار وحدت توسط گروه تلويزيوني و حضور فعالتر اين تيم كاري از رخدادهاي تازه در اين دوره از جشنواره فيلم فجر است.

وي با توجه به تقارن اين جشنواره با دهه فجر افزود:با توجه به اين برخورد زماني جشنواره با پيروزي انقلاب؛كوچه اي به نام "كوچه انقلاب" با عكس ها و فضايي كاملا انقلابي طراحي شده و آيين استقلال از اين كوچه صورت خواهد گرفت.

حميدي مقدم تصريح كرد:‌پخش نماآهنگ هاي تصويري بزرگداشت و پخش قطعات موسيقي از ديگر برنامه هاي اين مراسم مي باشند.

وي با اشاره به حضور موفق فيلم هاي انيميشن افزود:بزرگداشت و تجليل و تقدير از فيلمسازان انيميشن ها از ديگر بخش هاي مراسم افتتاحيه را تشكيل مي دهد.

حميدي مقدم در پايان تاكيد كرد:توجه به قشر جوان در كنار احترام به بزرگان از ديگر محورهاي مراسم افتتاحيه جشنواره فجر سي ام است كه در اين مسير "شهرام ناظري" اجراي قطعه موسيقي ايراني و خواننده ي جوان "رضا يزداني "عهده دار اجراي قطعات موسيقي پاپ است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.