فرهاد مجيدي،‌ مهاجم تيم فوتبال استقلال پس از ديدار اين تيم با نفت بلافاصله به امارات سفر كرد تا دخترش را همراهي كند البته وي علاوه بر همراهي فرزندش به كشور قطر سفر كرده است تا مذاكره نيز انجام دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجيدي كه عنوان كرده،‌ فوتبال برايش در مقابل شرايط خانواده و دخترش، اهميت ندارد. پس از حضور يك روزه در امارات به همراه دخترش به كشور قطر سفر كرده است تا مذاكرات جدي را با انحرافي انجام دهد و در صورتي كه پيشنهاد مالي بسيار خوبي ارائه شود وي براي حضور در اين تيم نيز اقدام كند.

گفتني است، در فوتبال امارات با شنيدن بازگشت مجيدي به اين كشور،‌ شرايط با تغيير روبرو شده است و اكثر تيم ها كه از شرايط فني مجيدي مطلع هستند خواستار جذب وي شدند و مذاكرات را آغاز كردند اما مجيدي ابتدا به قطر سفر كرده است تا شرايط را در اين كشور كه با زندگي دخترش نيز همسويي دارد مورد بررسي قرار دهد و اگر شرايط فوتبال امارات ايده ال تر باشد وي به دبي باز گردد. اين بازيكن پيشنهاد 2 ميلياردي الجزاير را براي 2  فصل و الاهلي را دريافت كرده و قرار است كه به تمام پيشنهادات بيانديشد و در نهايت بهترين تصميم را اتخاذ كند.

فرهاد مجيدي مورد توجه هواداران تيم الوصل امارات قرار دارد و مارادونا سرمربي اين تيم در حال بررسي شرايط فرهاد مجيدي است اما گفته مي شود الوصل قصد ندارد در تعطيلات زمستاني بازيكني را جذب كند اما باشگاه الاهلي به تازگي هافبك تاثير گذار برزيلي خود را از دست داده است و به همين دليل به دنبال جذب يك بازيكن با خصوصيات فرهاد مجيدي است و اگر شرايط مهيا شود مجيدي مي تواند با امكانات بسيار خوب براي حضور در تيم الاهلي آماده شود، البته در صورتي كه وي براي ادامه فوتبالش تصميم به سفر به قطر نگيرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار