رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی آرمانگرا و وفادار به تفکر امام راحل (ره) و رهبری است و در راه آرمان، با تمام وجود به صحنه می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دکتر علی لاریجانی که در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ابتدای تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داشتن تفکر انقلابی و جهادی در وجود اعضای آن بود و بعد از دفاع مقدس نیز سپاه با تمام توان، کار سازندگی و آبادانی کشور را در دستور کار خود قرار داد و امروز، هر جا دنبال سرعت و کیفیت در انجام پروژه هستند سراغ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) می‌آیند.

رئیس مجلس افزود: تبلور فکر جهادی در کار سازندگی کشور از اهداف تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بوده و سپاه از همه توان خود در عرصه آبادانی ایران بهره برده است.

لاریجانی با اشاره به اقدامات قرارگاه در زمینه محرومیت‌زدایی گفت: فکر عدالت‌خواهی و روحیه انقلابی قرارگاه را بر آن داشته است که کنار پروژه‌های خود در نقاط مختلف و محروم کشور به کار محرومیت‌زدایی بپردازد و این کاری بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از فعالیت‌های بخش خصوصی کشور توسط قرارگاه فعال شده است، گفت: قرارگاه رقیب بخش خصوصی نیست بلکه پروژه‌های بزرگ را میان پیمانکاران کوچک تقسیم کرده و دیگر پیمانکاران را نیز در انجام پروژه سهیم می‌کند.

دکتر لاریجانی به فضاسازی‌های دشمنان انقلاب علیه سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه بدون توجه به کینه‌توزی دشمنان و فضاسازی‌های داخلی به تلاش خود در عرصه سازندگی ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: سپاه نهادی است که از همان ابتدا بر مبنای تقوا بنا شد و داشتن روحیه انقلابی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، سپاه را به جایی رسانده است که امروز کانون توجه همه از جمله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

دکتر لاریجانی افزود: این که آمریکا بر سپاه تمرکز کرده و فرماندهان سپاه را تحریم می‌کند به این دلیل است که متوجه شده‌اند سپاه نهادی است که پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستد و این برای آنها خیلی مهم است و اگر سپاه این طور نبود آنها هم اینگونه دشمنی و تحریم نمی‌کردند.

رئیس مجلس خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: مطمئن باشید کشور و مجلس قدردان حمایت شما هستند و قطعا این تلاش‌ها از دید مردم نیز پوشیده نیست و آنها نیز قدر این زحمات را می‌دانند./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار