دوازدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات برگزار می شود

دوازدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات توسط گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با همکاری انجمن علمی فیزیوتراپی ایران در تاریخ 7 و 8 دی ماه سال جاري در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، این سمینار همه ساله با حضور فیزیوتراپیست ها و سایر متخصصین مرتبط با ستون فقرات اعم از متخصصین و جراحان ستون فقرات ، متخصصین و جراحان مغز و اعصاب، متخصصین طب فیزیک و توانبخشی، متخصصین زنان و زایمان و ... از داخل و خارج و برگزار می گردد.

از نکات مهمی که می توان به ان اشاره کرد مشارکت کلیه دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور (علوم بهزیستی و توانبخشی، تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس، اهواز، زاهدان، تبریز، شیراز، سمنان، بابل، کرمان و ...) در ارائه مقالات علمی می باشد. این سمینار که دارای امتیاز اموزشی مدون برای شرکت کنندگان بوده در 2 روز برگزار شده و هر ساله حدود 350 نفر شرکت کننده داشته است.

گفتني ايست : در کنار این سمینار نمایشگاه تجهیزات پزشکی و توانبخشی ، نمایشگاه کتاب ، و کارگاههای آموزشی با محور های مورد بحث در خصوص تشریح بالینی، پاتوبیومکانیک، پاتوکینزیولوژی، نوروفیزیولوژی حرکت و ثبات، ارزیابی عملکردی، ارزیابی پاسچر و بالانس، تشخیص های افتراقی، پیشگیری از اسیب های شغلی- ورزشی و کلیه روشهای درمانی خواهد بود.همچنین 2 سخنران از آمریکا و 1 سخنران از کانادا در این سمینار حضور دارند.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 22180039 و یا به آدرس اینترنتی WWW.uswr.ac.r مراجعه نمایند. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار