داود رشيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بزرگان سينما خارج از گود هستند

بزرگان سينماي ايران برخلاف كشورهاي مطرح در عرصه فيلمسازي جهان به دليل يكسري مسائل خارج از گود هستند.

داود رشيدي بازيگر سينما و تلویزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: افزايش فيلمنامه هاي سطحي در بستر سينماي ايران عامل دوري من از اين صنعت نيست.

وي افزود: بزرگان سينماي كشور كه نقش هاي ماندگاري را در سينماي ايران از خود به يادگار گذاشته اند بايد در اين صنعت جايگاه و منزلت ويژه اي داشته باشند.

اين بازيگر سينما و تلوزيون تصريح كرد: بزرگان سينما در كشورهاي مطرح و صاحب نام عرصه فيلمسازي با ارائه كارنامه اي درخشان از نقش آفريني و توليدات ماندگار سينماي جهان جايگاهي ويژه در اين صنعت دارند كه در معتبرترين فستواليهاي دنيا از آن ها قدرداني مي شود.

رشيدي اضافه كرد: درخواست ها از سوي سينماگران ما براي حضور در فيلم هاي سينمايي بي شمار است اما بنده با حضور در نقش هاي كوچك و تك سكانسي آن هم با رل يك پدربزرگ نمي‌خواهم گذشته و سابقه درخشان خود را در سينماي كشور از اذهان مردم پاك كنم.

اين بازيگر سينما و تلوزيون ادامه داد: در حال حاضر حوزه بازيگري سينماي كشور از حضور بازيگر جوان و به اصلاح نابازيگران اشباع شده است و بزرگان اين صنعت بيرون گود حضور دارند.

رشيدي ابراز داشت: بهره گيري از مهره هاي سال هاي نه چندان دور سينما در گردونه بازيگري يك امتياز براي سينماگران به منظور جذب مخاطب و در نهايت دستيابي به ساختار مالي مطلوب به حساب مي‌آيد.

اين بازيگر سينما و تلوزيون اظهار داشت: زماني كه وارد حوزه بازيگري شدم دنبال پول سازي نبودم و براي ابعاد فرهنگي و هنري اين صنعت ارزش زيادي قائل هستم و حضورم در سينما و تلوزيون براي كسب درآمد نبوده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار