هیات انتخاب بخش ویژه رادیویی جشنواره فیلم 100معرفی شدند+عكس

با معرفی فریبرز گلبن، سعید توكلی، ناصر خیرخواه، لیدا محمودی و زهرا عبداله‌زاده ، هیات انتخاب بخش ویژه رادیویی هشتمین جشنواره فیلم 100 آغاز به كار كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم 100؛هیات انتخاب بخش ویژه رادیویی جشنواره متشكل از فریبرز گلبن، سعید توكلی، ناصر خیرخواه، لیدا محمودی و زهرا عبداله زاده، 488 اثر بخش ویژه رادیویی را بررسی می كنند.
بخش 100 ثانیه‌های رادیویی با همكاری رادیو اینترنتی ایران‌صدا در گام هشتم جشنواره ایجاد شد كه در این بخش 211 هنرمند، 488 اثررادیویی را در دبیرخانه جشنواره به ثبت رساندند.
گفتنی است تمامی آثار رادیویی به همراه نام كارگردان، عنوان اثر و دیگر مشخصات اثر در سایت جشنواره به نشانی www.100fest.com بارگذاری شده و قابل مشاهد است.
در انتخاب آیتم‌های رادیویی، آثاری پذیرفته خواهد شد كه با توجه به رادیویی بودن اثر، به‌طور كامل و گویا، محتوای پیام را به شنونده انتقال دهد.
آثار رسیده به دبیرخانه با محوریت اخلاق و در موضوعاتی چون، شروع کارها با یاد خدا، توکل در کنار همت،نماز اول وقت، احسان و احترام به والدین و بزرگسالان، حجاب و عفاف، تفکر درباره سرمایه های معنوی مانند عمر، سلامتی، امنیت، آرامش و سرنوشت و مرگ و معاد و ... است.
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه هنری استان تهران و با مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران صدا، شبکه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبکه ifilm، شبکه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد. /ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار