رییس مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان، استمرار خط جهاد و مقاومت را رمز عزت و اقتدار امت اسلام دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ آیت ا... کعبی ،در دیدار جمعی از علما و شخصیت های عراق، گفت: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای استکباری، طرح ایران هراسی را دنبال می کنند و ملت های مسلمان باید در این خصوص آگاه و هوشیار باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،با تاکید براینکه مسلمانان باید اتحاد و همبستگی خود را در مقابل دشمنان حفظ کنند، اظهار داشت: بی توجهی به نقشه های دشمنان به ویژه آمریکا عواقب ناگواری را به همراه خواهد داشت از این رو امت اسلام باید در این خصوص نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را از غربت و انزوا خارج کرد و به صحنه اجتماع و سیاست آورد افزود: امروز زمینه های لازم برای نشر معارف دینی و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) فراهم شده و سزاوار است تمام مراکز علمی و فرهنگی و علما و روحانیان در این راستا مسؤولیت خود را به درستی انجام دهند.

آیت ا... کعبی با بیان اینکه امام راحل(ره) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند، به تحولات کشور عراق اشاره و تصریح کرد: دلارهای آمریکایی در عراق برای حیله گری است و خوشبختانه با روشنگری مرجعیت آگاه و علمای هوشیار راه به جایی نخواهد برد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.