برگزاري آيين رونمايي از تفسير گوياي نداي قرآن استاد قرائتي

امروز با حضور جمعي از مسئولان فرهنگسراي قرآن و حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي از تفسير گوياي نداي قرآن ايشان در فرهنگ سراي قرآن رونمايي شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي در اين مراسم گفت: در حال حاضر تفسير قرآني من به صورت صوتي و نوشتاري به 22 زبان زنده دنيا در راديو و تلويزيون هاي كشورهاي مختلف ارائه و پخش مي شود.
قرائتي ادامه داد: توليد تفسير قرآني صوتي امري بسيار مبارك است و من از دست اندركاران آن نهايت سپاسگذاري را دارم.
دبير ستاد اقامه نماز كشور در توصيف تفسير قرآن گفت: تفسير قرآن مثل بنايي است و هرچه جلوتر مي رود تكميل تر و بهتر مي گردد همان طور كه يك ساختمان به مرور زمان تكميل مي شود.
وي با بيان اينكه تفسير قرآن با ليستي مطابق روز باشد افزود: بايد تفسير قرآن را به روز كرد زيرا ذهن و عقل آدمي روزانه بازتر و ديدگاه او گسترده تر مي شود.
قرائتي با اشاره به تفسير قرآني صوتي كه امروز رونمايي شد افزود: توليد صوتي تفسير قرآن تجربه بسيار موفق و ارزنده اي است .
استاد با تجربه قرآني كشورمان با اشاره به يكي ديگر از فوايد اين تفسير گوياي صوتي گفت: خدا را شاكريم كه از اين طريق تفسير قرآن از طريق خط تلفن 144 به خانه هاي مردم انتقال مي يابد.
وي اظهار اميدواري كرد: تفسير قرآن براي سراسر كشور گسترش پيدا كند.
قرائتي خاطرنشان كرد:‌ فهميدن و فهماندن مطالب قرآني امنيت بسياري دارد به گونه اي كه هدف از آن بايد تفهيم اقشار مختلف جامعه باشد.
مراسم رونمايي از تفسير گوياي نداي قرآن استاد قرائتي امروز با حضور جمعي از مسئولان فرهنگسراي قرآن و با حضور حجت الاسلام قرائتي رونمايي شد و پس از گرفتن شماره 144 از سوي ايشان آيه قرآني انتخابي به همراه تفسير كوتاهي از آن در ميان حاضرين شنيده شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۲
سلام اقا میشه فایل صوتی تفسیر قران با کلام حجت السلام قرائتی رو بزارین دانلود کنیم همه سوره هارو یا بذارین واسه خرید خواهش میکنم
یاعلی
آخرین اخبار