دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر گفت: 22 بهمن فرصت خوبی برای نمایش اقتدار ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حسینعلی خسروی   اظهار کرد: عظمت و شکوه 22 بهمن و حضور مردم در راهپیمایی این روز تجدید میثاق با رهبری به عنوان ولی فقیه زمان است.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم که مردم در این راهپیمایی حضوری پرشور دارند زیرا مردم ما مردمی آگاه، فهیم، هوشمند و دشمن‌شناس هستند و مقتضیات زمان را تشخیص داده و وظایف خود را می‌شناسند.

دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر اضافه کرد: تاکنون نیز که سه دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد و وارد 32 سالگی این انقلاب می‌شویم مردم به نحو شایسته و مطلوب ایفای نقش و انجام وظیفه کرده‌اند.

خسروی تأکید کرد: مردم باید بدانند کشور ما امروز نیز در معرض تهدید است و دشمنان همان طور که در جنگ نرم جلو آمده‌اند همواره در حال توطئه هستند، البته مقاومت و ایستادگی مردم و هوشمندی رهبری معظم سبب شده که دشمن در توطئه‌های خود شکست خورده و عقب‌نشینی ‌کند.

وی تصریح کرد: برای اینکه مردم مجدد جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و ایادی آن دهند باید در راهپیمایی امروز که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است حضور جدی‌تری داشته باشند.

دبیر جمعیت ایثارگران آبادان و خرمشهر در ادامه تصریح کرد: مردم باید با حضور بیشتر و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را از اهداف شوم و نابخردانه‌ای که دارد، مأیوس و ناامید کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.