ملت آگاه و مقاوم ایران یكپارچه و یكصدا سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی خود را كه توفان ظلم سوز و استكبارستیز آن شوق امید و بیداری اسلامی را جهانگستر نموده است بار دیگر در همایشی ملی جشن می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛  از چهار گوشه ایران اسلامی، همزمان با نخستین ساعات روز '22 بهمن ماه هزار و سی صد و نود' آحاد مردم از زن و مرد، پیر و جوان با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ ایران مزین به كلمه طیبه 'الله' و عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی 'خمینی كبیر' و خلف صالحش 'حضرت آیت الله العظمی خامنه ای' به خیابانها آمده اند تا بار دیگر حماسه آزادگی، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر مستكبرین عالم به نمایش گذارند.
ایرانیان از هر رنگ و نژاد و مذهب، شیعه و سنی، ترك و كرد، لر و عرب، بلوچ و تركمن... امروز می آیند تا فریاد زنند 'بیش از سه دهه پیش انقلابی در این سرزمین رخ داد كه انفجار نور بود.'
نوری كه تئوریسینهای انقلاب و تئوریهای بشرساخته در شرق و غرب عالم را مبهوت و قاصر از تحلیل نموده است، همانها كه برای انقلابها مراحلی از ظهور تا سقوط و نابودی را نسخه پیچ می كنند.
اما مردم ایران اسلامی بار دیگر به صحنه می آیند تا فریاد زنند 'مهمتر از انقلاب كردن، انقلابی ماندن است' كه نظام جمهوری اسلامی در متن بالنده خود نشان داد به رغم هشت سال جنگ تحمیلی و تمامی ترورها، توطئه ها، تحریمها و تهدیدهای مداوم و نخ نما هنوز ظرفیت انقلابسازی و عمل انقلابی را به تمام و در حد كمال در خود حفظ كرده و با دمیدن روح بیداری به ملتهای جهان و بسترسازی معنوی برای بیداری اسلامی در منطقه، همچنان به پیش می رود.
در این میان، عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دستان مردم به خصوص جوانان رشید ایرانی و شعارهای پرشعور حمایت از ولایت و رهبری ولایت فقیه در راهپیمایی 22 بهمن هسته مركزی پیام جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.
انقلاب ما شكل گرفت، پیروز شد و همچنان تاثیرگذار و بالنده به پیش می رود زیرا در سایه سار و همراه ولایت و رهبری دینی و معتقد به مفهوم شهادت آن هم از نوع حسینی و عاشورایی برگرفته از قرآن كریم، سنت رسول اكرم(ص) و اهل بیت(ع) حركت می كند لذا فضل و نصر الهی موید آن است.
جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط ایران از خوی و ماكو در شمال غرب تا چابهار در جنوب شرق، از سرخس در شمال شرق تا خرمشهر و آبادان در جنوب غرب و از پاوه و قصرشیرین در غرب تا بیرجند و زاهدان در شرق كشور گرچه در ظاهر نمایشی ملی است اما امروز در گستره جهان كیست كه نداند پیام و مفهوم این حضور میلیونی، ابعادی جهانشمول به پهنای تاریخ بشر را در خود نهفته دارد.
همچنین مردم ما آمده اند تا بار دیگر در همایشی مردمی ماهیت فرهنگی و انسانی انقلاب اسلامی را ابلاغ كنند و با حضور موقر توده های میلیونی خود نشان دهند یكپارچه و متحد پاسدار حریم سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی هستند و در برابر كوچكترین حركت خام اندیشانه دشمنان انسانیت و آزادگی، بیدار و هوشیار تا مرز شهادت آماده جانفشانی در ركاب رهبری و تداوم بخش آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: ماهیت و محتوای تمام حركت ها و خیزش های انقلابی مردم ایران و استراتژی اصلی حضرت امام (ره) در این راستا نشات گرفته از تعالیم و شریعت اسلامیت ناب محمدی (ص) بوده است.
 اكبر نیكزاد افزود: امام (ره) با همان اندیشه و تفكر اسلامی وارد عرصه مبارزه با رژیم منحوس و ستم شاهی پهلوی شد.
وی بیان كرد: امام با شناخت عمیقی كه از متن توده های جامعه ایران داشت آنها را با شریعت و احكام اسلامی اشنا می ساخت و در جهت خواسته ها و اهداف اسلامی خود نیز مردم و توده های عظیم مردمی را به حركت و خیزش درمی آورد.
نیكزاد گفت: قیام اصلاح طلبانه امام و پیام های او تنها به جامعه ایران و دیگر جوامع اسلامی محدود نمی شد زیرا معتقد بود كه فطرت تمامی انسانها براساس گرایش به توحید ، حقیقت جوئی و عدالت خواهی نشات گرفته است.
وی افزود: امام (ره) انس و الفت با تعالیم و شریعت اسلام و تاسی از ائمه اطهار (ع) را به عنوان الگو و استراتژی اصلی حركت خود در طول چند سال مبارزه بر علیه رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی می دانست.
نیكزاد ، انقلاب اسلامی ایران را بر خلاف همه انقلاب های رایج در دنیا دانست و گفت: خیزش ها ، اهداف ، خواسته ها و آرمان های امام و انقلاب اسلامی همه در جهت و راستای پیاده كردن تعالیم و احكام اسلامی استوار بوده است.
امام جمعه موقت یاسوج ،  آحاد مختلف ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را یكبار دیگر خنثی می كنند و مشت محكمی به دهان استكبار جهانی خواهند زد.
حجت الاسلام قاسم زاده اظهار داشت: در شرایط حساس كنونی ملت ایران می بایست در دو صحنه مهم شامل راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور گسترده شركت كنند زیرا این دو امر مهم همواره مورد تاكید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است. وی عنوان كرد: به لطف الهی و به كوری چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب یوم الله 22 بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار ملت ایران افزوده خواهد شد. قاسم زاده ابراز داشت: امام خمینی (ره) كشتی نجات ملت ایران شد و هم اكنون ملت های مسلمان در حال سوار شدن بر كشتی انقلاب هستند تا خود را به ساحل نجات، آرامش و امنیت برسانند.
مشاور رییس جمهورگفت: امروزدشمنان نظام و انقلاب در مقابل ملت ایران در مانده هستند و برای مایوس كردن مردم از انقلاب تلاش می كنند.
   داوود احمدی نژاد افزود: افتخار می كنیم كه امروز در خدمت مردم همیشه در صحنه عشایر كهگیلویه و بویراحمد هستیم.
وی، با اشاره به اینكه دشمنان انقلاب و اسلام امروز از ملت ایران واهمه دارند افزود: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین نعمت الهی است كه خداوند به مردم ایران عطا كرده است.
وی، اظهار داشت: مهمترین دلیلی كه دشمنان انقلاب نتوانستند از زمان پیروزی انقلاب تاكنون آن را به چالش بكشاند ناآگاهی دشمن از مردم ایران است زیرا مردم ایران مردمی ولایت پذیر و ولایت مدار هستند.
احمدی‌نژاد ابراز داشت: كسانی كه از مسیر ولایت خارج شوند به بیراهه رفته اند و دنبال هدفی پوچ و خام هستند.
اجمدی نژاد با اشاره به اینكه همه ما برای بدست آوردن بزرگی و عزت باید از جان خود مایه بگذاریم افزود: نباید با ساده اندیشی شعارهای دشمنان نظام را باور كنیم. /س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.