دومين مسابقه ترامپولين نوجوانان كشور با استقبال بي نظيري همراه بود، بي شك اين حضور توجه مسئولين را مي طلبد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، دومين دوره از مسابقات ترامپولين نوجوانان كشور 20 و 21 بهمن امسال به ميزباني يزد برگزار شد. بر اين اساس 97 نوجوانان در اين مسابقات شركت كردند و مازندران، سراي ژيمناستيك نوظهوري تبريز و اردبيل رتبه هاي اول تا سوم اين عرصه را به خود اختصاص دادند.

اين مسابقات با حضور 97 نفر تنها بر روي يك ترامپولين برگزار شد و تيم هاي شركت كننده فقط يك روز را به گرم كردن اختصاص دادند.

اين مسائل از اينجا آب مي خورد كه در سراسر ايران تنها شيراز شهري است كه 2 ترامپولين در اختيار دارد و به ورزشكاران اجازه تمرين كردن با خيال راحت را مي دهد.

مسابقات ترامپولين براي دومين بار در ايران برگزار مي شد، نخستين بار مازندراني ها بودند كه ميزباني اين مسابقات را بر عهده گرفتند و تنها 50 نفر در اين عرصه حضور يافتند.

دومين دوره اين مسابقات با يك سال تأخير برگزار شد اما استقبال كنندگان تأخيري نداشتند و اين حضور پررنگ آنها نشان از عمق نفوذ و علاقمندي اين رشته در بين نوجوانان است.

بي شك اين علاقمندي توجه بيشتري را مي طلبد تا كساني كه وارد آن مي شوند بدانند مهم ترين نياز آنها در اين ورزش با توجه مسئولين بر طرف شده است.

*سرپرست كميته ترامپولين: اين مسابقه را بايد در كتاب گينس ثبت كرد

حبيب نوظهوري، سرپرست كميته ترامپولين در گفتگو با خبرنگار ما گفت: استقبال 97 نفر از نوجوانان در دومين مسابقه كشوري بي نظير بود و اين حضور پررنگ را بايد در كتاب گنيس هم به ثبت رساند.

وي افزود: اين مسابقات در 4 رده سني 11، 12،13 و14 برگزار شد و اين تعداد ورزشكار براي اولين بار چنين حضوري را تجربه مي كردند.

نوظهوري از برگزاري سومين مرحله از اردوي تيم ملي خبر داد و اظهار كرد: مرحله سوم اردو و از 27 بهمن تا 14 اسفند به ميزباني شيراز مي شود و همچنين ملي پوشان 18 تا 25 اسفند در تايلند چهارمين اردوي آماده سازي خود را برگزار مي كنند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار