استاندار قم بر ضرورت برنامه ريزي جدي براي ساخت مجموعه نمايشگاهي با وجود همه امكانات در شهر قم تاكيد.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين موسي پور در جلسه بررسي احداث نمايشگاه دائمي استان قم در سخناني اظهار داشت: برپايي نمايشگاه ها در رشد و توسعه اقتصادي، شكوفايي صادرات و توانمندسازي واحدهاي توليدي استان نقش بسزايي ايفا مي نمايد.

وي با بيان اينكه ايجاد نمايشگاه دائمي در استان قم از مطالبات جدي بوده و داراي اهميت و تاثيرگذاري مضاعفي است، از روند پيشرفت امور مربوط به احداث نمايشگاه اظهار نارضايتي نمود و افزود: قصور و كوتاهي در اين مورد از هيچ كس پذيرفتني نيست.

استاندار قم بر ضرورت برنامه ريزي جدي براي ساخت مجموعه نمايشگاهي با وجود همه امكانات در شهر قم تاكيد كرد و گفت: استان قم به دليل قرار گرفتن در مجاورت تهران و بهره مندي از زيرساخت ها و ظرفيت هاي لازم، به خوبي مي تواند از وجود اين مجموعه در جهت رشد و شكوفايي اقتصادي و اشتغالزايي استفاده نمايد.

وي همچنين تصريح كرد: مجموعه نمايشگاهي استان قم در درجه اول بايد نيازهاي نمايشگاهي استان در زمينه هاي گوناگون صنعتي، خدماتي، علمي، اقتصادي و فرهنگي را مرتفع نموده و سپس ميزبان نمايشگاه هاي ملي در عرصه هاي مختلف باشد.

حجت الاسلام و المسلمين موسي پور با اشاره به توجيه سرمايه گذاري و جذابيت بالاي احداث مجموعه نمايشگاهي در استان قم خاطرنشان كرد: طرح ساخت اين مجموعه و عمليات اجرايي آن در فازهاي مختلف بايد هرچه سريعتر آغاز و براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي فراخوان شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.