مدیرمرکز مدیریت راه های خراسان رضوی از ثبت بیشترین تردد در محور مشهد - چناران طی هفته اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، سید محمد سیاسی افزود: طی دو هفته گذشته مجموعا 496 هزار و 283 تعداد وسیله نقلیه از این محور تردد کردند.
وی گفت: در هفته دوم بهمن ماه بیش از 854 هزار خودرو از محورهای استان تردد داشتند که بعد از چناران-مشهد محورهای فریمان- مشهد و بالعکس و سه راه باغچه- مشهد و بالعکس به ترتیب پر ترددترین مسیرها بودند.
سیاسی با اشاره به تردد 787هزار و 560 عدد خودرو در محورهای استان در هفته سوم بهمن ماه، افزود: محور نیشابور- سه راه باغچه و بالعکس با عبور 81 هزار و 882 عدد وسیله نقلیه و مشهد-فریمان و بالعکس با عبور بیش از 70 هزار وسیله نقلیه پرترددترین راه های استان شدند.
وی گفت: سرعت متوسط حرکت خودروها در محورهای استان در این دوهفته 82 کیلومتر در ساعت بود.
سیاسی محور عبوری مشهد- سدکاره و بالعکس را دارای کمترین میزان تخلفات رانندگی در بازده زمانی مورد نظر عنوان کرد و افزود: 113 هزار مورد تخلف در هفته دوم بهمن ماه ثبت شد که این آمار در هفته سوم ماه به بیش از 121 هزار مورد افزایش پیدا کرد.
مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی در ادامه گفت: در تعطیلات پایان هفته و سالروز پیروزی انقلاب نیز محور مشهد-چناران و بالعکس، سه راه باغچه- نیشابور و بالعکس و سه راه باغچه- مشهد و بالعکس پر ترددترین محورهای استان شناخته شدند.
سیاسی افزود: 84/21 درصد تردد جاده ای هفته دوم بهمن ماه مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود که این آمار در هفته سوم به 95/19 درصد کاهش یافت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.