دارنده مدال كشتي آزاد جهان:

در رده بزرگسالان مي توانم بهتر خدمت كنم

اكبر فلاح پس از نپذيرفتن سمت سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد جوانان گفت:‌ ادعايي ندارم اما با توجه به اين كه سال ها سرمربي تيم جوانان بودم اعتقاد دارم اين دوره ها را گذارنده و در بزرگسالان بهتر مي توانم خدمت كنم.

اكبر فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود 20 روز پيش از من درخواست شد تا هدايت تيم ملي جوانان را بر عهده بگيرم اما با توجه به اين كه من قبلاً در اين رده مربيگري كرده ام پس از معذرت خواهي اين پيشنهاد را نپذيرفتم.

وي ادامه داد: من كار خود را از رده هاي پايه شروع كردم در جوانان مربي بودم بعد سرمربي شدم و حالا اعتقاد دارم بايد در بزرگسالان خدمت كنم.

دارنده مدال نقره جهان تصريح كرد:‌ بسياري از مربياني كه در تيم بزرگسالان فعاليت مي كنند روزگاري شاگردانم بودند و در ميادين بين المللي خودم آن ها را هدايت مي كردم، پس اين نشان مي دهد در بزرگسالان هم بايد چند سال قبل حضور داشتم.

وي اضافه كرد: مربيگري در رده نوجوانان و جوانان را بايد به افرادي سپرد كه به تازگي از دوران قهرماني دور شده اند، دقيقاً‌ مثل مراد محمدي كه هدايت تيم نوجوانان را بر عهده گرفته است.

فلاح در مورد پيشنهاد كانادا به غلامرضا محمدي براي هدايت تيم اين كشور در المپيك گفت: محمدي مربي توانمندي است و هر چند بالا و پايين زيادي داشت اما در اين سه سالي كه سرمربي تيم آزاد بود نتايج خوب هم بدست آورد و اعتقاد دارم حضور مربيان ايراني در كشورهاي خارجي هم به نفع خودشان و هم سود كشتي ايران است.

وي اضافه كرد: بسياري از مربيان كشورمان استحقاق هدايت تيم ملي را دارند اما واقعاً چند نفر از آن ها مي توانند به اين مهم برسند پس بهتر است با حضور در تيم هاي ديگر شايستگي هايشان را به اثبات برسانند.

سرمربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد جوانان خاطر نشان كرد: از خادم كه پيشنهاد مربيگري تيم جوانان را به من داد خيلي تشكر مي كنم اما احساس مي كنم در رده بزرگسالان مفيد تر خواهم بود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار