مشاور ارشد و پژوهشگر فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا:

هرگونه مرزبندی میان آحاد مردم مهلک و کشنده است

مشاور ارشد و پژوهشگر فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا گفت: به مرزبندی‌های در میان صنوف خودی اعتقادی ندارم و هرگونه مرزبندی میان آحاد مردم را مهلک و کشنده برای نظام و جمهوری اسلامی می‌دانم.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، عباس مشفق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همگی ما باید در روزی که رازها آشکار می‌شود، پاسخگو باشیم و من به مرزبندی‌های میان صنوف خودی اعتقادی ندارم و هرگونه مرزبندی میان آحاد مردم را مهلک و کشنده برای نظام و جمهوری اسلامی می‌دانم.

وی با انتقاد از کسانی که در آستانه انتخابات بر طبل سیاه‌نمایی می‌کوبند، تصریح کرد: علاوه بر کسانی که مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهند و سیاه‌نمایی می‌کنند افرادی نیز که چشم خود را بر نواقص و مشکلات مردم می‌بندند دوستدار نظام نیستند.

فرمانده توپخانه و موشک‌های مراکز هماهنگی پشتیبانی آتش ارتش و سپاه در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقیانوسی کار صورت گرفته است و اگر رودخانه زشتی نیز وجود دارد از ناحیه عملکرد ما نشات می‌گیرد که در این راستا باید با همت و اراده خودمان نسبت به اصلاح امور اقدام کرده و این زشتی‌ها را برطرف کنیم.

مشفق گفت: وظیفه همگی ما است که فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «وظیفه همگی ما است که با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرده‌اند ادامه دهیم» را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاد دروس نظامی دانشکده‌های علوم و فنون سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر بتوانیم در طول دوران خدمت خود احیاگر فرمان ولایت باشیم همین امر ما را کفایت می‌کند و فرمان ولایت آن است که حضرت امام (ره) در کلام نورانی خود فرمودند مصلحت زجر کشیده‌ها و جبهه رفته‌ها و شهید و اسیر و مفقود و مجروح داده‌ها و در یک کلام، مصلحت پابرهنه‌ها و گودنشین‌ها و مستضعفان بر مصلحت قاعدان به منازل و مناسک و مرفهان گریزان از جبهه جهاد و تقوا در نظام اسلامی مقدم باشد.

مشفق در پایان گفت: ما نتوانستیم نیروهای ایثارگر، دلسوز و کاربلد را شناسایی کنیم در حالی که در میان جوانان گمنام و انقلابی و چهره‌های پیشکسوت در عرصه مبارزه، جهاد و شهادت افراد صالحی وجود دارند که با حضور آنها می‌توانیم شاهد مدینه فاضله باشیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.