مدير عامل تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در خصوص بازي مقابل مس كرمان اظهار داشت: پيروزي پر گل سپاهان مقابل مس كار ما را براي پيروزي مقابل اين تيم با مشكل روبرو كرده است.

محمد حسين جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته ي بيست و پنجم مقابل تيم نفت آبادان با چهار گل به پيروزي رسيديم كه اين مسئله بازيكنان را از لحاظ روحي رواني در شرايط مناسب و مطلوبي قرار داده است و بازيكنان با روحيه اي مضاعف مقابل مس كرمان ظاهر مي شوند.

وي ادامه داد: شرايط تيم مس كرمان بسيار متفاوت از ما است چرا كه انها به خلاف تيم تراكتور در هفته ي بيست و پنجم مقابل سپاهان اصفهان با چهار گل مغلوب شده اند كه اين مسئله روحي رواني به بازيكنان تيم مس كرمان تاثير منفي داشته است.

وي افزود: اگر چه شكست سنگين مقابل سپاهان سبب تضعيف روحيه بازيكنان تيم مس شده است اما نبايد از اين واقعيت چشم پوشي كرد كه انها براي جبران شكست هفته گذشته با تمام قدرت و با انگيزه كامل مقابل تما صف آرايي مي كند كه اين مسئله بازي را جذاب و ديدني خواهد كرد.

جعفري تصريح كرد: شرايط تراكتور بسيار خوب است و با پيروزي مقابل مس كرمان مي توانيم جايگاهمان را در بالاي جدول تثبيت كنيم و همچنان به عنوان يكي از تيم هاي مدعي قهرماني شناخته شويم.

مدير عامل تراكتور ادامه داد: تيم مس كرمان اگر چه شرايط مناسبي در جدول رده بندي ندارد اما در رقابت هاي نيم فصل دوم بسيار متفاوت ظاهر شده است و عملكردي قابل قبول و مطلوب ارائه داده است البته مربي با تجربه و حرفه اي تيم ملي كرمان نيز عاملي براي موفقيت هاي اين تيم محسوب مي شود.

جعفري تصريح كرد: در حال حاضر عاشوري مصدوم است و دوره ي درماني وي نيز بسيار طولاني است كه مصدومان گذشته حرازي و خسرو كياني خوشبختانه دوره ي درماني را طي كرده اند و به احتمال فراوان در بازي مقابل مس كرمان تيم را همراهي خواهند كرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار