با حضور مسئولان به طور همزمان پروژه‏های شهرداری و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین دماوند افتتاح شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مراسم افتتاحیه پروژه‏های شهرداری و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین دماوند به طور همزمان برگزار شد.

شهردار دماوند در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر ایران اسلامی مملکتی پیشرو در همه عرصه‏ها است.

مرتضی همتی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و حضور پرشور و شعور مردم، شاهد آن هستیم که مملکت ما مرزهای توسعه را در نوردیده است و با حفظ روحیه جهادی در همه امور و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری این راه ادامه‏دار خواهد بود.

شهردار دماوند افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهر دماوند را نتیجه تعامل شهرداری با بخش خصوصی خواند و بیان کرد: شهرداری در ارائه خدمات با کیفیت هر چه تمام‏تر به شهروندان و در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی از بخش خصوصی و خدمات این بخش حمایت و استقبال می‏کند.

همتی از تلاش‏ها و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری دماوند تقدیر کرد و افزود: به یاری خداوند متعال، شهرداری دماوند از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال آینده تعداد 34 پروژه را افتتاح می‏کند.

در این مراسم با حضور فرماندار و امام جمعه دماوند، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، مسئولان شهرستان دماوند، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.