مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال تعداد 43 روستای این استان گازدار شدند.

 هوشنگ صیدالی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از طرح گازرسانی به 11 روستا در شهرستان بویراحمد بهره‌برداری شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها روستاهای محمود‌آباد علیا، بتاری، ساران، گردوه، لیرو، سرتنگ ساران، کالوس علیا، کالوس سفلی، کالوس مرکزی، کالوس وسطی و سردشت کالوس از توابع شهرستان بویراحمد به شبکه گاز طبیعی متصل شدند و مردم این روستاها از این موهبت الهی استفاده خواهند کرد.
وی افزود: طی روزهای گذشته نیز طرح‌های گازرسانی به 15 روستا در شهرستان دنا، 4 روستا در گچساران و 13 روستا نیز در کهگیلویه به بهره‌برداری رسیده و با این حساب در دهه فجر امسال 43 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد گازدار شدند.
صیدالی تصریح کرد: به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی و دولت عدالت‌محور آمار تعداد روستاهای گازدار این استان به 315 روستا رسیده است.
این مسئول یادآور شد: طرح‌های گازرسانی به 11 روستای شهرستان بویراحمد با اجرای  حدود 20 کیلومتر شبکه گازرسانی در قالب سه پروژه با اعتبار چهار میلیارد  و 800  میلیون ریال عملیاتی شده‌اند و جمعیتی افزون بر سه هزار نفر را پوشش خواهند داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش شهری در استان بیش از 98درصد از جمعیت تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته‌اند و در بخش روستایی نیز بیش از 74 درصد از روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند تحت پوشش می‌باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.