رییس گروه ورزش اداره كل ورزش و جوانان اصفهان گفت: به دلیل اختلاف نظر فدراسیون پینگ پنگ با این اداره كل،انتخابات ریاست هیات پینگ پنگ این استان به زمان دیگری موكول شد.

كامران ارباب زاده'درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به شرایط ویژه هیات پینگ پنگ اصفهان در چند ماه گذشته، اداره كل ورزش و جوانان استان برای برگزاری هرچه سریعتر انتخابات ریاست هیات یاد شده پافشاری داشت.   

وی افزود: متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ همكاری لازم را با اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام نداد.  

 رییس گروه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: برای حل این اختلافات جلسه ای با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان اصفهان و فدراسیون پینگ پنگ در وزارتخانه ورزش و جوانان برگزار و مقرر شد مجمع انتخابات هیات پینگ پنگ استان اصفهان امروز( 25 بهمن ماه ) برگزار شود.   

 وی با بیان اینكه انتخاب اعضای مجمع هیات های استان ها بر عهده مدیران كل ورزش و جوانان استان های مربوطه است ، افزود: متاسفانه فدراسیون پینگ پنگ اعضای مجمع را بدون نظر اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان تغییر داد و در این امور دخالت كرد.  

 ارباب زاده اظهارداشت: به همین دلیل انتخابات ریاست هیات پینگ پنگ استان اصفهان كه قرار بود امروز برگزار شود به زمان دیگری موكول شد.   

خاطرنشان می شود،پیش از این ' سموعی ' ریاست هیات پینگ پنگ استان اصفهان را برعهده داشت كه بدلیل وجود مشكلات اداری از این سمت كنار رفت./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.