صادق عابدين گفت: مديران و مشاوران حقوقي دستگاه هاي اجرايي بايد با شناسايي نقاط ضعف قانوني، از تضييع حقوق دولت و مردم، جلوگيري كنند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ حسين صادق عابدين استاندار فارس در اولين جلسه شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه هاي استان، اظهار داشت: مديران حقوقي بايد با جديت مانع از اتلاف بيت المال شوند و در همان حال با مراقبت از حقوق مردم، نسبت به تضييع حقوق آنان حساس باشند.
استاندار با اشاره به آسيب هاي حاكم بودن نگاه جزيره اي در دستگاه هاي مختلف اجرايي، اظهارداشت: همه ما وظيفه داريم با همكاري و همدلي، چرخ توسعه استان را به جلو ببريم و هنر مشاوران حقوقي دستگاه ها اين است كه قانون را به گونه اي تعبير كنند كه با حفظ حقوق دولت و مردم، كارها به جلو برود.
وي با بيان اينكه اختلافات حقوقي بين دستگاه هاي اجرايي بايد به سرعت در شوراي هماهنگي امور حقوقي استان حل شود، عنوان كرد: فارس دومين استاني است كه شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه ها را تشكيل مي دهد و براي پيشرفت سريع تر در حل مشكلات بايد پيشنهادات عملي براي شيوه نامه اجرايي، به سرعت تدوين شود.
صادق عابدين با اشاره راهپيمايي دشمن شكن 22 بهمن، ادامه داد: دشمنان منتظر بودند با حضور كمرنگ مردم در راهپيمايي 22 بهمن، مشروعيت نظام را به چالش بكشند ولي مردم با راهپيمايي با شكوه خود در 22 بهمن، تمام توطئه ها را خنثي كردند و نشان دادند همچنان دلبسته انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامي(مد ظله العالي) هستند.
استاندار با اشاره به اينكه فشارها بر جمهوري اسلامي براي اين است كه زورمندان نمي خواهند هيچ كشوري روي پاي خود بايستد و براي خودش تصميم بگيرد؛ بيان كرد: مردم ما نشان دادند نه تنها براي خود تصميم مي گيرند بلكه در دنيا و منطقه تاثيرگذار هستند و بسياري از كشورها از ما الگو مي گيرند.
صادق عابدين اظهار داشت: اعتقاد به توانايي هاي منحصر به فرد كشور، باعث شد بدون تكيه بر ديگران روي پاي خود بايستيم و الهام بخش كشورهاي ديگر هم باشيم.
وي عنوان كرد: استقامت ملت ايران بر آرمان هايش باعث شده است كه عزت فوق العاده اي براي ايرانيان در سراسر دنيا ايجاد شود و تاريخ در مورد ملت ما، قضاوت خوبي خواهد داشت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.