یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی سراسر کشور با حضور 3 هزار و 500 پزشک عمومی فردا در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ دکتر یزدانی، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به برگزاری همایش پزشکان عمومی گفت :یازدهمین همایش علمی کاربردی پزشکان عمومی بیست و ششم تا بیست و هشتم بهمن ماه 90 برگزار خواهد شد.
وی درباره محورهای همایش افزود:آموزش تازه های ترک اعتیاد در شیشه و کرک و مواد محرک ،بیماری های پوست و مو ،احیاء قلبی و ریوی،کنترل فشار خون ،تغذیه و آشنایی با رژیم غذایی،تازه های گوش و حلق و بینی ،روش های درمانی ناتوانی جنسی ،نحوه برخورد با بیماری های عفونی و بررسی بیماری های شایع در اطفال از جمله محورهای همایش یازدهم پزشکان عمومی است.
دکتر یزدانی تاکید کرد: این همایش 3روز از سوی سازمان نظام پزشکی برگزار می شود که دارای 25 امتیاز است 20امتیاز آن مدون و 5 امتیاز آن نیز غیر مدون است.
وی درباره برنامه های مدون و غیر مدون گفت : کنفرانس تازه های اعتیاد برنامه غیر مدون و مباحث علمی پوست ،کودکان ،عفونی ،فشار خون ،تغذیه،گوش و حلق و بینی ،ناتوانی جنسی ،فوریتها و داخلی از جمله برنامه های آموزشی مدون است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار