رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صدور صنعت و معدن کارت برای نخستین بار در سطح کشور توسط خانه صنعت و معدن استان اصفهان و با همکاری بانک صادرات به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل روابط عمومی خانه صنعت و معدن اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی بیان داشت: با روان سازی و برطرف ساختن مشکلات بخش تولید می‌توانیم به اشتغال بیشتری در حوزه‌های صنعتی و معدنی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جلسه‌های بسیار اثربخشی با مسئولان اداره‌ها و بانک‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و معدن‌کاران برگزار می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: حضور نمایندگان خانه صنعت، معدن و تجارت در این جلسه‌ها نشان دهنده حمایت معنوی و فکری از تولیدکنندگان و بازرگانان است.

وی از ارائه صنعت و معدن کارت به صنعتگران سخن گفت و اظهار داشت: صدور صنعت و معدن کارت برای نخستین بار در سطح کشور توسط خانه صنعت و معدن استان اصفهان و با همکاری بانک صادرات به صورت رایگان انجام می‌شود.

سهل آبادی تاکید کرد: برای دارندگان صنعت و معدن کارت برنامه‌ریزی شده که در آینده نزدیک با ارائه این کارت، دریافت بلیت‌های سفری، هتل، خرید کالا و دیگر خدمات به سهولت قابل انجام است.

وی با اشاره به اصلاح نام خانه صنعت و معدن استان تصریح کرد: این نهاد در استان به خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تغییر نام پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: امید است دور جدید فعالیت خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استان همراه با توان، انگیزه و اثربخشی بیشتری صورت بپذیرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس همسان‌سازی نام خانه‌های سراسر کشور با وزارت صنعت معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن استان به خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تغییر نام پیدا کرده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.