فريدون زندي، هافبك تيم استقلال با مصدوميت روبروست و در تمرينات گروهي تيم شركت نمي كند، اين بازيكن به تيم ملي نيز دعوت شده است اما قصد همراهي تيم كيروش را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: هافبك تيم استقلال، پس از عملكرد بسيار خوب در تركيب تيم، از سوي كيروش به تيم ملي فرا خوانده شد اما وي شرايط همراهي تيم ملي را ندارد و پس از تماس با كيروش اين مسئله را به وي اعلام كرد.

زندي اعلام كرد: كه از حضور در تيم ملي در سفر به امارات انصراف داده است و در اين شرايط ايران را همراهي نمي كند.

گفتني است، هافبك آبي ها اعلام كرده است كه پس از رفع كامل مصدوميتش در خدمت تيم ملي است و كيروش نيز به وي قول داده است كه در اردوي بعدي از وي دعوت كند.

اين بازيكن به منظور تغيير شرايط فعلي خود گوسفند قرباني كرده است تا بتواند پس از ريخته شدن خون در تمرينات تيمي حاضر شود و براي بازي مهم استقلال مقابل الاتفاق عربستان آماده شود.

اين بازيكن قرار بود از عصر دوشنبه در تمرينات تيمي شركت كند، اما از سوي پزشكان تيم استقلال مجوز حضور در تمرينات را بدست نياورد و به همين دليل امروز براي ارائه نشست نهايي به منظور حضور در تمرينات نزد پزشكان تيم استقلال رفت.

شايان ذكر است: پزشكان تيم استقلال اعلام كردند كه قصد ندارند به پاي وي فشار بياورند، اما تمام سعي آنها اين است كه زندي را به بازي با حريف عربستاني برسانند.

گفته مي شود علي رغم شايعات كه در خصوص مصدوميت وي مطرح مي شود زندي به بازي مهم تيم در روز شنبه مي رسد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار