بیرجند/

آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی از آغاز طرح پیش فروش بلیط های نوروزی در استان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل پایانه های استان محمد مهدی حسینی، اظهارداشت: خراسان جنوبی 29 شرکت، شعبه و مؤسسه حمل و نقل مسافر و یک هزار و 40 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه دارد.
وی افزود: این اداره کل فعالیت ویژه خود را با تمام امکانات و رویکردی جدید، طبق یک برنامه منظم از تاریخ 23 بهمن جاری شروع و تدابیر لازم نیز اتخاذ شده است که با برنامه ریزی انجام شده و پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی در استان مشکل خاصی نخواهیم داشت.
معاون حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی ادامه داد: اجرای این طرح از 23 بهمن تا 30 بهمن جاری به صورت اینترنتی و از  یکم اسفند به بعد به صورت توأمان در محل دفاتر مرکزی شرکت های حمل و نقل مسافر، مستقر در پایانه های عمومی مسافربری و نیز دفاتر فروش بلیط شرکتهای مذکور در سطح شهرهای استان خواهد بود.
حسینی گفت: برای ترویج فرهنگ تهیه غیر حضوری بلیت و خرید سریع، راحت و آسان بلیت، هم استانی ها باید از امکان فراهم شده تهیه اینترنتی بلیت بیشتر استفاده کرده و در صورت عدم امکان پس از زمان اعلام شده بصورت حضوری برای تهیه بلیت به شرکت های مسافربری مستقر در پایانه های مسافربری و یا دفاتر فروش شرکت ها مراجعه و در خصوص خرید بلیت اقدام کنند.
وی اظهار کرد: تهیه بلیط اینترنتی زمینه افزایش رفاه مردم، کاهش سفرهای شهری و افزایش استفاده از فن آوری نوین را نیز فراهم می کند و شهروندان متقاضی سفر در ایام نوروز، می توانند برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و تجمع در دفاتر پیش فروش بلیت های مسافرتی، با ورود به سایتهای اینترنتی www.sk-Bus.ir ،www.payaneh.irنسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.
معاون حمل و نقل و پایانه های خراسان جنوبی سفرهای برنامه ریزی شده را از جمله اقدامات مناسب برای کاهش دغدغه و استرس مسافرین در ایام تعطیلات عنوان و تصریح کرد: این اقدام باعث خواهد شد تا مسافرین در برگشت نیز با مشکل تهیه بلیط در شهر مقصد مواجه نشوند.
حسینی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان نسبت به سال گذشته به میزان 11.3 درصد افزایش داشته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.