محافل مغرض در جمهوری آذربایجان این بارعناد خود با اطلاع رسانی آزاد را با پاشیدن رنگ به روی خودرو نمایندگی صداوسیما در باکو به نمایش گذاشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه فشارهای غیرقانونی جمهوری آذریایجان به نهادهای ایرانی از جمله نمایندگی صداوسیما، یک فرد باصطلاح ناشناس روی خودرو نمایندگی صداوسیما در باکو رنگ قرمز پاشید.

بر اساس این گزارش، این باصطلاح "ناشناس معلوم الحال" در شرایطی رنگ قرمز را بر روی خودرو مذکور در خیابان ختایی باکو و در میان انبوهی از جمعیت پاشیده است که پلیس و پارکبان در محل حضور داشتند.

فرد باصطلاح ناشناس پس از پاشیدن رنگ روی خودرو با تهدید رهگذران در محل مبنی بر عدم ارایه هر گونه اطلاعات، محل را ترک کرده است.

این اقدام دو روز پس از آن صورت می گیرد که در واکنش به رویکردهای ضد ایرانی جمهوری آذربایجان از جمله همکاری باکو با موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران و نیز فشارهای غیر قانونی بر نمایندگی های ایران در باکو، وزارت امورخارجه ایران با احضار سفیر این کشور در باکو نسبت به ادامه فشارهای غیر قانونی به نهادهای ایرانی بشدت اعتراض و هشدار داده بود.

در جریان سفر سوم و چهارم دسامبر علی حسن اف رئیس بخش سیاسی و اجتماعی ریاست جمهوری آذربایجان به ایران دو کشور به طور بی سابقه ای درباره تشکیل کمیته مشترک رسانه ای برای گسترش همکاریهای رسانه ای توافق کردند اما بلافاصله پس از این توافق و بازگشت حسن اف به تهران، محافل مخالف روابط سازنده رسانه ای دوکشور به اقدامات مخربی نظیر دیپورت عوامل صداوسیما از باکو دست زدند که اقدام مضحک اخیر نیز در راستای این روند است، این در شرایطی است که علی حسن اف به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری آذربایجان به تهران سفر کرده بود و بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری آذربایجان در تهران گفته بود روابط رسانه ای دو کشور بهتر از گذشته خواهد بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار