900تن سيب و پرتقال براي تأمين نياز مردم به ميوه در روزهاي عيد نوروز درخراسان جنوبی ذخيره سازي شد.

عليرضا جمیع در گفتگو باخبرنگار باشگاه  خبر نگاران افزود: تمهيدات لازم مانند سال هاي گذشته براي تأمين ميوه شب عيد انديشيده شد و از اين بابت نگراني وجود ندارد
وي با اشاره به ذخيره سازي ميوه شب عيد در استان ادامه داد: اين روند ادامه دارد و مقدار ذخيره سازي برابر سرانه مصرف مردم کل استان در ايام پاياني سال پيش بيني شد.
جمیع با اشاره به اين که ميوه مورد نياز استان از استان هاي شمالي، آذربايجان غربي، کرمان و شيراز تأمين مي شود، گفت: واردات ميوه و مرکباتي که در داخل کشور توليد مي شود ممنوع اعلام شد اما واردات موز به دليل نبود توليد يا توليد کمتر از نياز بازار مصرف مجاز است.
وی از ذخیره سازی و توزیع بیش از 1535 تن کالا شامل ؛ مرغ ، تخم مرغ، برنج، قند و شکر  و گوشت قرمز خبرداد و اظهارداشت: برنامه ریزی بمنظور برگزاری نمایشگاه فروش بهاره ایّام پایانی سال، دعوت از واحد تولیدی صنفی و صنعتی، مراکز پخش کالایی پر مصرف ویژه این ایّام شامل: البسه، کیف و کفش، مواد غذایی، شوینده، لبنی و ... مستعد برای مشارکت در نمایشگاه مذکور عرضه کالای مطلوب تر با قیمت تمام شده پایین اندیشیده شده است .
ریس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان جنوبی  با بیان اینکه   در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات و اجرای مطلوب قانون هدفمندسازی یارانه ها تعداد 58 جلسه کمیسیون تنظیم بازار شورای کنترل نظارت در مرکز استان برگزار شده است یاد آور شد: تأمین و توزیع دفاتر دانش آموزی با استفاده از توان بخـش خصوصی و بدون یارانه، 25 تا 30 درصد پایین تر از سطح بازار  به میزان45  هزار جلد دفترچه امسال در دستور کار قرا گرفت ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.