فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اعتبار و ارزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمدیوسف شاکری در جمع بسیجیان شهرستان ماکو اظهار داشت: با توجه به شناخت مناسبی که مردم، مجریان و دست‌اندرکاران از انتخابات سال‌های گذشته داریم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم در این انتخابات یک بار دیگر شعور سیاسی و بصیرت دینی خود را به نمایش می‌گذارند.

شاکری با بیان اینکه ایادی استکبار و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی درصدد ناامن جلوه دادن کشور و فضای انتخابات هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم باید مانند تمام صحنه‌های انقلاب با هوشیاری در این حماسه بزرگ شرکت کرده و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب نمایندگان خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور و جهان، حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار تعیین کننده و حساس است، گفت: دشمنان به دنبال طراحی نقشه‌های شوم برای ملت ایران هستند ولی به اعتراف خود آنان همیشه مردم نقشه‌های آنان را بر هم زده‌اند.

شاکری افزود: انتخاب کاندیداهای مردمی بدون هیچ وابستگی گروهی و دسته‌ای و از میان قشر جامعه نیز بسیار مهم است تا بتوانند با تصویب قوانین قوی و کارآمد، گام‌های مثبتی در راه آبادانی و عمران کشور بردارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود و هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل وحدت مردم قد علم کند و با پیروی از ولایت مطلقه فقیه پله‌های ترقی را در جهان هر روز بیش از گذشته درمی‌نوردیم.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف همه ما ایجاد نشاط سیاسی و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم است، افزود: امروز پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف بقدری چشمگیر است که اکنون ملت‌های منطقه با الگو قرار دادن نظام جمهوری اسلامی در حال تعیین سرنوشت کشورهای خود با موج بیداری اسلامی هستند./ب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.