از فردا به مدت 4روز؛

نمايشگاه گردشگری BITميلان با حضور ايران آغاز به كار مي كند

مدیر عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني از آغاز به كارسی ودومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری میلانBIT از27 بهمن ماه به مدت چهار روز و با حضور نمايندگان گردشگري ايران در مرکز نمایشگاهي ميلان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور فرهنمگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري، حسين جعفري گفت:در اين نمايشگاه غرفه كشورمان به مساحت 200 مترمربع بصورت چهار طرف باز، در سالن شماره 2 محل دائمي برگزاري نمايشگاه‌هاي FIERA MILANO جاذبه هاي گردشگري ايران را براي علاقمندان به نمايش مي گذارد.

او نمايشگاه گردشگري ميلان را يکي از فرصت‌هاي بزرگ براي حضور ايران در بازار گردشگري اروپا و جهان دانست و گفت: اين نمايشگاه يکي از بازارهاي استثنايي گردشگري جهان بوده و پيشرفـت‌هاي ارزشمندي در مدت 32 سال برگزاري داشته است.

جعفري افزود: نمايشگاه بين‌المللي گردشگري Bit ميلان، بزرگترين واقعه گردشگري ايتاليا و چهارمين واقعه گردشگري از منظر تخصصي و تجاري اين صنعت در دنيا محسوب مي‌شود، تا جايي که در این نمایشگاه دست‌اندرکاران حرفه‌ای گردشگري جهان همچون تورگردانان، دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت‌هاي حمل و نقل، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، انجمن‌هاي تجاري، انجمن‌هاي فعال در حوزه گردشگري محلي، ملي و بين‌المللي حضور دارند و بر این باورند که حضور در نمايشگاه ميلان موفقيتي بزرگ در سطح گردشگري بين‌الملل بوده و به افرادي که هميشه در انتظار و جستجوي اطلاعات ويژه در خصوص سفر هستند، اطلاعات به روزي را ارايه مي‌کند.

جعفري گفت: اين نمايشگاه يكي از پر طرفدارترين نمايشگاه‌هاي تخصصي دنياست كه فروشندگان و خريداران عمده را در زير يك سقف گرد هم آورده و علاوه بر فراهم كردن امكان تبادل اطلاعات، به نمايش و معرفي جديدترين و آخرين تجهيزات گردشگري و تازه‌هاي صنعت جهانگردي و جاذبه‌ها و مقاصد گردشگري کشورهاي مختلف جهت بهبود صنعت گردشگري مي‌پردازد .

مدیر عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني حضور جدی و برنامه ریزی شده در نمایشگاه‌های گردشگری بین‌المللی را گامی بلند درراستای تحقق اهداف برنامه‌های چشم انداز20 ساله صنعت گردشگری کشور دانست و خاطر نشان کرد: به دست آوردن فرصت‌های جدید تجاری و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، شناساندن قابلیت‌ها و جاذبه‌های متعدد ایران به عنوان یکی از مقاصد جدید، امن و قابل اعتنای صنعت گردشگری، گسترش و تقویت مناسبات بین‌الملل و ارتباط نزدیک و دو سویه از نتایج حضور منسجم و همیشگی در این نمایشگاه‌ها خواهد بود.

وي در پایان افزود: در نمايشگاه ياد شده با پخش اقلام تبلیغاتی مکتوب، صوتی و تصویری از جاذبه‌های ایران و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان از جمله آثار ثبت شده ایران در فهرست یونسکو به زبان ایتالیایی و همچنین معرفی فرهنگ پذیرایی ایرانیان،درکنار چایخانه سنتی، جلوه‌های زیبایی از ایران و ایرانی را به نمایش خواهیم گذاشت.

درسي و دومین دوره نمايشگاه گردشگري BIT ميلان، شرکت‌های خدمات مسافرتي و گردشگری آيتو، آدينه تراول، پرشیا سفر، ارگ جديد، ایرانیان سبط گشت، ارس، پاسارگاد تورز، مارال شمس و نمایندگی ایران ایر در میلان حضور خواهند داشت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار