مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در جشن اتمام گازرسانی به شهرهای استان، از اتمام گازرسانی به تمام شهرهای آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، دینی در ین آئین گفت: تلاش و مجاهدت کارکنان شرکت گاز استان به مثابه مجاهدت و کاری حماسی در مسیر جهاد اقتصادی می باشد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه اهتمام دولت نهم و دهم در امر محرومیت زدایی، در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سالی که مزین به سال جهاد اقتصادی می باشد،شاهد به بار نشستن تلاش های کارکنان و اتمام گازرسانی به شهرهای استان هستیم.

دینی افزود: گازرسانی در شهرهای مرزی و مناطق دورافتاده استان به عزم راسخ و تمهیدات دولت خدمتگزار در جهت ارتقای کیفیت زندگی و رفاه مردم در مناطق مختلف استان اذعان داشته بطوریکه با توجه به اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای پرجمعیت، گازرسانی به سایر مناطق روستایی صعب العبور با شتاب بالایی ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد گازرسانی به روستاهای استان ادامه داد: تاکنون 915 روستای استان گازدار، گازرسانی در 289 روستا در دست اجرا، 122 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و 66 روستا در مرحله طراحی بوده و بیش از 100 طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان  فعال می باشد.

دینی تصریح کرد: اولویت اصلی دولت در گازرسانی به روستاها بهبود شرایط رفاه مردم و ارتقاء سطح معیشت و اشتغالزایی از طریق تقویت بخش کشاورزی و دامی می باشد چرا که بخش کشاورزی پیش نیاز توسعه¬ی اقتصادی بوده و بیشترین حمایت دولت از این بخش به عنوان مطمئن¬ترین هدایت¬کننده ساختار اجتماعی کشور از طریق کاهش قیمت های حامل های انرژی صورت گرفته و ارزان ترین سوخت به این بخش اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به حجم بالای پروژه های گازرسانی در سال جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: با بهره مندی 19 شهرستان استان و اتمام گازرسانی به آخرین شهر مرزی استان و بهره مندی خانوارهای شهر خداآفرین از نعمت گاز طبیعی در سال جهاد اقتصادی، شرکت گاز استان توانست حائز رتبه 20 در  گازرسانی به شهرستان ها در سالجاری گردد./س



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.