رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه اصفهان گفت: در 9 ماه سال جاری حمل محصولات فولادمبارکه اصفهان سه درصد رشد یافته است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حسین رضایت با بیان اینکه خدمات طاقت‌فرسای ناوگان حمل و نقل کشور تبلور عینی جهاد اقتصادی نزد فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کشور به ویژه رانندگان است، اظهار داشت: انتظار داریم بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر در سال جهاد اقتصادی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور در تمام زمینه‌ها باشیم.

وی با اشاره به رشد سه درصدی حمل محصولات فولادمبارکه اصفهان به مقصد مشتریان افزود: طی 9 ماه امسال چهار میلیون و 107 هزار و 200 تن انواع محصولات به مقصد مشتریان فولادمبارکه حمل شده است.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولادمبارکه اصفهان با اشاره به اینکه از این میزان سه میلیون و 700 هزار تن از طریق حمل و نقل جاده‌ای و بقیه از طریق راه‌آهن به مقصد مشتریان حمل شده، بیان داشت: در این میان شرکتهای حمل و نقل نیز همکاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی مدت مشابه سال 89، مقدار سه میلیون و 976 هزار و 815 تن انواع محصولات این شرکت به مقصد مشتریان حمل شده، گفت: در سال جاری مقدار 130 هزار و 385 تن افزایش داشته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.