مقانلو:

جانشين مهماندوست نيستم/ مربي بدنساز اميدها هم استخدام مي شود

مربي سابق تيم ملي تكواندو پس از انتخابش در راس كادر فني تيم ملي اميد گفت: جانشين مهماندوست در تيم ملي نشده ام و فعاليتم در بخش اميدها است.

بيژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مهماندوست سرمربي تيم ملي بزرگسالان بود و به عنوان دوست و يكي از زحمت كشان تكواندو مدتي فعاليت كرد اما در زمان فعلي من به عنوان سرمربي تيم ملي اميد براي رقابت هاي قهرماني آسيا انتخاب شده ام و چند سال قبل نيز سرمربي تيم ملي اميد بودم.

وي گفت: در رقابت هاي انتخابي تيم ملي در مرحله سوم 81 تكواندو كار حضور داشتند كه از ميان آنها 17 بازيكن را براي اردوي تيم ملي انتخاب كرده ايم و قرار است پس از مسابقات ليگ برتر مرحله نخست اردوي تيم ملي اميد از 17 دي در تهران آغازشود.

وي تصريح كرد: از 15 بهمن به بعد يك دور مسابقه انتخابي درون اردويي با حضور 17 تكواندو كار دعوت شده به اردو و قهرمانان جهاني و آسيايي خواهيم داشت.

مقانلو در مورد اعضاي كادر فني تيم ملي اميد گفت: در حال حاضر مهدي بي باك به عنوان تيم ملي انتخاب شده است و به جز وي قرار است يك مربي بدنساز نيز به كادر فني اضافه شود گزينه هاي خود را براي اين سمت به فدراسيون اعلام كرده ايم و منتظر پاسخگويي و انتخاب آنها هستيم ضمن آنكه امكان استفاده از حسن فلاحي راد نيز دركادر فني تيم وجود دارد اما تصميم نهايي بر عهده كميته فني فدراسيون است.

* تيم ملي راهي هلند مي شود

سرمربي تيم ملي اميد افزود: در نظر داريم اواسط اسفند براي آماده سازي و محك بيشتر اعضاي تيم ملي در تورنمت بين المللي هلند شركت كنيم كه در صورت برگزاري مسابقات قهرمان آسيا در 6 وزن با 12 بازيكن راهي تورنمت مي شويم و در صورت برگزاري مسابقات در هشت وزن با 16 تكواندوكار به هلند مي رويم.

مقانلو در خصوص يكي از مصاحبه هايش پس از كنار رفتن مهماندوست از تيم ملي تكواندو گفت: بهتر است صحبت هاي گذشته فراموش شود انتقاداتي كه در آن زمان كردم شخصي بود و هر كس مي توانند نظر خود را بيان كند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار