رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به زلزله بم گفت: طرح کاهش خطرپذیری، که مصوبه ی شورای شهر است در شهرداری متوقف شده از شهردار انتظار داریم زمان را از دست ندهد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران امروز در چهار صد و سی امین جلسه ی شورای شهر تهران گفت: این روز با از دست دادن 40 هزار نفر از هموطنانمان و ویران شدن یکی از شهرهای تاریخی کشورمان تجربه ی تلخی برایمان به یادگار گذاشت.

وی بااشاره به اینکه باید از این تجربه ها با برنامه ریزی منسجم خسارات مالی و جانی این واقع را کاهش داد بیان کرد: کشورهای توسعه یافته، مشکل ایمنی جانی را تا حدود زیادی رفع کرده اند، اما ما متأسفانه با درس گرفتن از تجربه ها و با توان بالقوه و دانشی موجود نتوانستیم برای فاز پیشگیری زلزله کاری انجام دهیم.

شکیب با اشاره به اینکه در شورای سوم طرح کاهش خطرپذیری تهیه، تصویب و به شهرداری ارائه شد،‌ بیان کرد: متأسفانه این طرح متوقف شده و نه تنها در این طرح در مابقی طرح ها نیز کاری انجام شده است.

* از شهرداری انتظار داریم زمان را از دست ندهد

وی با اشاره به اینکه براساس قانون شهردار رییس سازمان مدیریت بحران است بیان کرد: از شهرداری انتظار داریم زمان را از دست ندهیم.

شکیب تصریح کرد: اگر شهرداری با داشتن مشغله های فراوان این موضوع مهم را فراموش کرده، شورای شهر ورود پیدا کند و چاره ای بیانديشد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار