رسیدگی به 88 درصد خواسته های مردم از مدیریت شهری

با پیگیری سامانه نظارت همگانی(1888)، 88 درصد خواسته های شهروندان تهرانی از مجموعه مدیریت شهری در آذر ماه سال جاری توسط مبادی ذی ربط مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، براساس آمار و اطلاعات سامانه نظارت همگانی 88 درصد از پیام های دریافت شده توسط این مرکز در آذر ماه سال جاری موردرسیدگی قطعی قرار گرفته و کار رسیدگی به دیگر پیام های دریافتی نیز در دستور کار این سامانه قرار دارد.

براساس این آمار، از مجموع 112 هزار و 852 تماس برقرار شده با این سامانه در ماه گذشته، 67 درصد به پاسخگویی به پرونده های شهرسازی و 33 درصد به ثبت یا پیگیری پیام در سامانه 1888 مربوط بوده است براساس این گزارش، از مجموع پیام های ثبت شده در آذرماه که نسبت به ماه گذشته 61 درصد افزایش داشته، 78 درصد ا نتقاد و شکایت، 2 درصد پیشنهاد و 20 درصد به تقدیر و تشکر شهروندان از فعالیت و برنامه های مجموعه شهرداری تهران اختصاص داشته است.

بنابراین آمار، موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی، پیگیری پیام های سامانه 137، امور شهری، حوزه اجتماعی و فرهنگی و فنی و عمرانی به ترتیب موضوع بیشتر گلایه مندی شهروندان را در این مدت به خود اختصاص داده اند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار