مشمولان خدمت سربازي بجنبند ...

مهلت معافيت فقط تا پایان امسال

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا از مشمولان دارای کسر خدمت و متقاضیان معافیت سه برادری خواست تا پایان سال جاری برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی گفت: آن بخش از مقررات مربوط به ایثارگران و مددجویان که در قانون خدمت وظیفه عمومی لحاظ شده در سال آینده نیز مورد اقدام و رسیدگی قرار خواهد گرفت و سایر مقررات مانند کسر خدمت مشمولین که از سابقه جبهه و جانبازی والدین آنها ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین معافیت سه برادری که مصوب مقام معظم فرماندهی کل قوار است، در حال حاضر و تا پایان سال 90، مورد اقدام قرار می‌گیرد و استمرار آن در سال 91 همانند سال‌های گذشته به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی خواهد داشت.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: از آنجا که سربازان در حال خدمت با داشتن یکسال سابقه خدمت بعنوان یک برادر خدمت کرده محسوب می‌شوند ؛ لذا مشمولان متقاضی معافیت سه برادری که مدت خدمت برادر حین خدمت آنان تا پایان سال 90 به یکسال تمام برسد ، چنانچه در خواست خود را تا زمان اعتبار معافیت مذکور در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) ثبت کنند می‌توانند از این معافیت استفاده کنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار