معاون استاندار و فرماندار ویژه كاشان گفت: با تشكیل 16 كمیته برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

علیرضا جوادی'  در نشست ستاد تسهیلات سفر كاشان ویژه مسافران نوروزی اظهارداشت:‌ مسوولان كمیته ها بایستی با برگزاری نشست های تخصصی با اعضا، راهكاری مناسب را برای ارتقا سطح خدمات رسانی بهینه در ایام نوروز به مسافران ارایه كنند.

وی افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی ضمن ارایه خدمات به مردم و به ویژه مسافران نوروزی نباید طرح های عمرانی خود را نیز متوقف كنند.

رییس ستاد تسهیلات سفر كاشان معضل ترافیك شهر كاشان به ویژه در محور باغ تاریخی فین این شهر را یادآور شد و پیشنهاد كرد: اعضای این ستاد باید به گونه ای برنامه ریزی كنند كه مسافران نوروزی در بوستان های حاشیه اسكان كنند و از آنجا با وسایل حمل و نقل عمومی به داخل شهر رفت و آمد كنند.

وی، همچنین از اعضای ستاد تسهیلات سفر خواست از ارایه آمارهای پراكنده پرهیز كنند و آمارها تنها از یك مرجع خاص در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

جوادی با بیان اینكه، ستاد تسهیلات سفر بطور دایم در این شهرستان فعال است آمادگی ستاد را برای ارایه خدمات به مسافران و گردشگران اعلام كرد.

دراین نشست مسوول مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی كاشان نیزگفت: تمامی امكانات این مركز برای خدمات به مسافران و گردشگران بسیج شده است.

دكتر ' ابوالفضل شجاعی ' اظهارداشت: امسال نیز برای امداد رسانی به مسافران نوروزی امدادگران این مركز در 16پایگاه امداد جاده ای و شهری در نقاط مختلف این شهرستان مستقر شده اند.

مدیر آموزش و پرورش كاشان نیز از اختصاص 130 واحد آموزشی برای اسكان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: به علت روان سازی ترافیك این مدارس در نقاط مختلف شهر انتخاب شده است. '

حسین حنطه ای ' همچنین خواستار مساعدت دستگاه های اجرایی این شهرستان برای تجهیز این مدارس شد.

'سید منصور میرابوطالبی ' رییس جمعیت هلال احمر كاشان نیز از استقرار چادرهای این جمعیت در مبادی ورودی به این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای سازمان جوانان هلال احمر در این چادرها نقشه و جزوه راهنمای شهر توزیع خواهند کرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.