کانديد اصولگراي نهمين دور انتخابات مجلس نهم در جمع دانشجويان گفت:برخي از مديران استان تخصص و تناسبي با نوع کار خود ندارند و بايد حذف شوند.


به گزارش
باشگاه خبرنگارن ؛ حجت الاسلام محمد علي تابعي جمع اعضاي جامعه اسلامي دانشگاه هاي استان خراسان جنوبي افزود:بايد با يک مديريت بسيجي وار و با برنامه دقيق مشکلات استان را برطرف کنيم که لازمه اين کار حذف مديريت هاي منفعل است.
اين استاد دانشگاه علوم پزشکي بيرجند گفت:فرق مديريت قوي و ضعيف در اجراي مصوبات دولت و هم اکنون بسياري از مصوبات دولت در استان عملي نشده است که اين به علت ضعفف هاي مديريتي و عدم برنامه ريزي صحيح است.
تابعي با اشاره به روند قوي اجراي مصوبات در استان سيستان وبلوچستان افزود:علت اجراي خوب برنامه ها در اين استان به علت حضور مديران قوي و متخصص بومي اين استان است.
وي گفت:اگر بخواهيم به پيشرفت و توسعه در کشور برسيم بايد ميدان مديريت را براي جوانان باز کرده و به انان اعتماد کنيم.
وي اظهار داشت:امام راحل در ابتداي انقلاب ميدان مديريت کشور را در همه عرصه ها به جوانان سپرد و اين جوانان بودند که مملکت را در تمامي برحه هاي زماني اداره کردند.
تابعي افزود:امروز بسياري از مديران با سن وسال بالا حاضر به بازنشستگي و تحويل ميدان به جوانان نيستند و همين امر کار را براي حضور جوانان در اين عرصه مشکل کرده و موجب سرخوردگي جوانان شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.