رئيس سابق دانشگاه آزاد فردوس و کانديداي اصولگراي مستقل حوزه انتخابيه فردوس، طبس، سرايان و بشرويه گفت: کانديداي انتخاباتي و طرفداران آنها بايد از هرگونه تخريب، شايعه‌پراکني و دروغ پرهيز کنند تا کوچک‌ترين نقطه ضعفي از انتخابات ما حاصل دشمن نشود.

به گزارش باشگاه خبرنگارن عبدالله زاده در جمع دانشجویان ادامه داد: مشارکت و حضور حداکثري مردم براي تعيين سرنوشت کشور بسيار مهم است.
کانديداي حوزه انتخابيه فردوس، طبس، سرايان و بشرويه افزود: وارد صحنه انتخابات شده‌ام تا علاوه بر بحث قانونگذاري و نظارت بر حسن اجراي قانون در منطقه، به مردم خدمت کنم.
عبدالله‌زاده تصريح کرد: مردم ايران اسلامي همچون هميشه در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نيز حماسه‌اي پرشور خلق و دشمنان داخلي و خارجي را مايوس مي‌کنند.
رئيس سابق دانشگاه آزاد فردوس يادآور شد: به طور يقين دشمنان نظام جمهوري اسلامي براي کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و ايجاد اخلال در انتخابات برنامه‌ريزي بسياري کرده‌اند که اين توطئه‌ها با حضور حداکثري مردم خنثي مي‌شود.
وي از مردم خواست تا با تمام قوا و جديت در انتخابات 12 اسفندماه حضور يابند و با حضور پرشور خود به دشمنان انقلاب و نظام ثابت کنند که همواره پشتيبان نظام و ولايت فقيه هستند.
به گزارش فارس عبدالله‌زاده گفت: کانديداي انتخاباتي و طرفداران آنها نيز بايد از هرگونه تخريب، شايعه‌پراکني و دروغ پرهيز کنند تا کوچک‌ترين نقطه ضعفي از انتخابات ما حاصل دشمن نشود.
کانديداي حوزه انتخابيه فردوس، طبس، سرايان و بشرويه بر رعايت اخلاق انتخاباتي تاکيد کرد و افزود: در انتخابات توجه به قانون و همچنين آراي مردم بسيار مورد توجه است چرا که مردم با معيارهاي مناسب، اصلح‌ترين افراد را به‌عنوان نماينده خود در مجلس انتخاب مي‌کنند.
وي شرکت در انتخابات را وظيفه و تکليف هر فرد مسلمان دانست و تصريح کرد: همه ما بايد نسبت به سرنوشت کشور خود حساس باشيم و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به وظيفه شرعي خود عمل کنيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.