سازمان‌های اروپایی مدافع حقوق فلسطینیان در سی‌وششمین سالگرد "روز زمین" تظاهراتی مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در پاییتختهای اروپایی برگزار می کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري الجزیره ، سازمان‌های اروپایی حامی ملت فلسطین نشستی را در لندن با هدف زمینه‌سازی و هماهنگی برای برگزاری تظاهرات گسترده در "روز زمین" در حمایت از مردم فلسطین برگزار کردند.

بر اساس اين گزارش ،در این نشست نمایندگانی از سازمان‌های حامی فلسطینیان از کشورهای انگلیس، اتریش، آلمان، ایتالیا و هلند حضور یافتند و مقرر شد در 30 مارس همزمان با "روز زمین" در 70 شهر مختلف جهان در حمایت از حقوق ملت فلسطین تظاهرات برگزار شود.

بنا بر توافق این سازمان‌ها، بیش از 30 سازمان حامی فلسطین، تظاهرات گسترده‌ای را با حضور مردم و چهره‌های سیاسی سرشناس در مقابل سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف جهان برگزار خواهند کرد.جنبش "همبستگی انگلیس با ملت فلسطین" نیز از شهروندان انگلیسی و طرفداران حقوق فلسطینیان خواست تا 30 مارس برای شرکت در تظاهرات در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن به محل این سفارتخانه بیایند.

 

يادآور مي شود ،در سال 1976 رژیم صهیونیستی بسياري از زمین‌های فلسطینیان به ویژه در الجلیل را مصادره کرد که مدافعان حقوق فلسطینیان این روز را "روز زمین" نامگذاری کرده‌اند و همه‌ساله در 30 مارس به این مناسبت تظاهرات گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی برگزار می‌کنند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار