سرپرست میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری ایلام از عرضه لوح فشرده فیلم 'گردشگری جنگ ایلام' به مسافران نوروزی استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی قاسم پور با اعلام این خبر گفت: لوح فشرده گردشگری جنگ ایلام با هدف معرفی یادمان‌های دوران دفاع مقدس و ظرفیت‌های گردشگری دوران دفاع مقدس استان به مسافران نوروزی عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: استان ایلام به عنوان یكی از مقاصد و مسیرهای گردشگری جنگ به ویژه كاروان ‌های راهیان نور دارای ظرفیت های بالایی برای جذب گردشگران در حوزه جنگ و دفاع مقدس است.
قاسم پور افزود: گردشگری جنگ به عنوان یكی از ظرفیت ‌های توسعه استان ایلام دارای جایگاه ویژه‌ای است و شهرستان های مهران و دهلران با توجه به عملیات‌ مختلف و یادمان‌های دفاع مقدس در آنها از مراكز پررونق گردشگری جنگ در كشور به شمار می‌روند.
وی گفت: این استان دارای 600 نقطه یادمانی مربوط به دوران دفاع مقدس است كه همواره مورد توجه ویژه كاروان‌های راهیان نور و گردشگران مذهبی قرار می‌گیرد.
وی‌بیان كرد: با توجه به سفر كاروان های راهیان نور به این منطقه اكنون لوح فشرده گردشگری ایلام در جنگ به منظور معرفی ظرفیت‌های استان تهیه شده است.
استان ایلام یكی از آوردگاه های دوران دفاع مقدس است كه كاروان های راهیان نور در ایام نوروزی از مناطق عملیاتی آن دیدن می كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.