مجموعه‌ای از آثار داستانی شاگردان محمدرضا سرشار در کتابی با نام «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» گردآوری شده که توسط سوره مهر به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛مجموعه‌ای از آثار داستانی شاگردان محمدرضا سرشار درکتابی تحت عنوان «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» گردآوری شده است. این اثر اخیرا با تغییر جلد توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیده است.

مجموعه داستان «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» با رویکرد، اجتماعی٬ عرفانی و دفاع مقدس با گردآوری محمدرضا سرشار از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ مجدد رسیده است.

کتاب شامل داستان‌هایی است که سه‌شنبه هر هفته و طی چند سال اخیر، شاگردان سرشار در کلاس داستان‌نویسی حوزه هنری عرضه می‌کردند. این کتاب از 23 داستان کوتاه تشکیل شده و در ابتدای هر داستان بیوگرافی کوتاهی از هر نویسنده درج شده است.

«ماکسیما»،«دخترعموها»، «مهمان»، «قرعه»،«بازی»، «مرد»٬ «میهمان»، «نور سبز شمع»، «طعمه»، «جنس دوم»، «کابوس»، «بهشت»، «راز صندوقچه»، «قطعه‌نو»، «حکم»، «هیاهوی خاموش»، «آنجل»، «بوی‌باران»، «اعتراف»، «شبانه»، «حریم خلوت»، «حضوری از جنس عشق» و «وقتی انتظارش را نداری» عناوین داستان‌های این کتاب را تشکیل‌ می‌دهند.

اقدس ارطایفه، سهیلا ازگلی، شیرین اسحاقی، مانیا کتایی‌احمدی، فاطمه جعفری، اشرف حاج‌سید‌جوادی، فرخنده حق‌شنو، مریم شریف‌رضویان، محبوبه یزدانی، مریم مقانی و ... نویسندگان داستان‌های کتاب هستند.

کتاب «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که در 200 صفحه، قطع رقعی و در شمارگان 2500 جلد و با قیمت سه هزار و 900 تومان توسط سوره مهر منتشر شده است./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار