حسابهای فاقد اطلاعات هویتی صحیح در بانک صادرات غیرفعال می شود

بانک صادرات به منظور اطلاع رساني بيشتر به مشتريان امکاني فراهم کرده که طي آن مشتريان مي‌توانند با مراجعه به وب سايت اينترنتي بانک صادرات ايران به نشاني www.bsi.ir و انتخاب لينک مربوط به اطلاعات هويتي حسابها از صحت واصالت و يا عدم صحت اطلاعات هويتي حسابهاي خود اطلاع يابند.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبر نگاران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ايران در راستاي اجراي دستورالعمل‌هاي بانک مرکزي ج.ا.ا و به منظور اصلاح و تکميل اطلاعات هويتي مشتريان، کليه حسابهايي که داراي اطلاعات هويتي ناقص است. در دو مرحله غير فعال مي‌شود.

1) مرحله اول حسابهايي که موجودي آنان کمتر از 10 ميليون ريال است از تاريخ 8/12/90 غيرفعال مي‌شود.

2) مرحله دوم حسابهايي که موجودي آنان بيشتراز 10 ميليون ريال است از تاريخ 15/12/90 غير فعال مي‌شود.

براين اساس از مشتريان حقيقي و حقوقي درخواست مي‌شود به منظور جلوگيري از غيرفعال شدن حسابها و بهره مندي از خدمات آتي اين بانک با به همراه داشتن اصل کارت ملي، شناسنامه و همچنين اسناد و مدارک شرکت به نزديکترين شعبه بانک صادرات ايران مراجعه و نسبت به تکميل و اصلاح اطلاعات هويتي اقدام کنند.

شايان ذکراست حسابهاي اصلاح شده به صورت اتوماتيک از روز بعد فعال خواهد شد.

گفتني است اين بانک به منظور اطلاع رساني بيشتر به مشتريان امکاني فراهم کرده که طي آن مشتريان مي‌توانند با مراجعه به وب سايت اينترنتي بانک صادرات ايران به نشاني www.bsi.ir و انتخاب لينک مربوط به اطلاعات هويتي حسابها از صحت واصالت و يا عدم صحت اطلاعات هويتي حسابهاي خود اطلاع يابند.

لازم به ذکراست بانک صادرات ايران در انجام رسالت خدمات‌رساني خويش به هموطنان درسراسرکشور و دراجراي دستورالعمل‌هاي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران تاکنون موفق به اصلاح اطلاعات هويتي بيش از 96 درصد از حساب‌هاي فعال نزد اين بانک شده است و در اين راستا از مشترياني که اطلاعات هويتي آنها ناقص مي‌باشد به منظور تکميل اطلاعات هويتي حسابهاي خود به شعب اين بانک مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار