زاهدان /

حفظ موازین شرعی در روند تبلیغات امری ضروری است

سخنگوی جبهه متحد اصولگرای سیستان‌ و بلوچستان گفت: شرایط امروز منطقه ورود کاندیدای متعهد و وفادار به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی با مواضع شفاف پیرامون موضوعاتی از جمله ولایتمداری، مرز بندی با جریان فتنه و حلقه انحرافی و استکبار را به مجلس شورای اسلامی می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛غلام محمد طاهری گفت: در این میان نباید شاخصه‌های دیگر داوطلبان مورد غفلت واقع شود که داشتن دغدغه خدمت به مردم، برنامه برای ایفای هرچه بهتر وظایف نمایندگی به منظور بهبود شرایط کشور، بهره‌مندی از تخصص لازم از دیگر شاخصه‌های نمایندگان است که باید مردم به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی به رعایت اخلاق انتخاباتی کاندیدای مجلس اشاره کرد و افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست‌یابی به قدرت تنها باید در راستای ادای تکلیف و برای خدمت به مردم در راه رضای خداوند باشد.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرای سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: بر خلاف نظام‌های غربی که در آن هزینه‌های زیادی صرف کارهای تبلیغی و تخریب علیه رقبا می‌شود، در نظام جمهوری اسلامی تبلیغات باید با حفظ موازین شرعی انجام شود.
وی گفت: دیده می‌شود که برخی از کاندیدها با هزینه‌های سر سام آور و گزاف به دنبال خرید آرای مردم هستند که این امر نشان می‌دهد این گونه کاندیدا صلاح خود و جامعه را فدای قدرت طلبی و شهرت می کنند.
طاهری خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدها، فعالان عرصه انتخابات و طرفداران آنها، تحقق راهبرد مشارکت، مانور همبستگی ملی و حضور حداکثری را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: کاندیدها و ستادهای انتخاباتی باید از تخریب و وارد کردن اتهامات و ایجاد سئوال و تشویش در بین اذهان عمومی خودداری و هر روز اخلاق اسلامی و انتخاباتی را رعایت و در راستای معرفی خود، اثبات کارآمدی، شایستگی، خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم گام بردارند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرای سیستان‌و بلوچستان تصریح کرد: برخی از کاندیدها و طرفدارانشان با نهایت بی‌تقوایی و بی‌قانونی اقدام به تخریب رقبای خود کرده‌اند اما بدانند این نوع رفتار پیگرد قانونی دارد و باید کاندیدها طوری کار کنند که بعد از انتخابات رقابت تبدیل به رفاقت شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.