رودهن/فرماندار فیروزكوه:

نمایندگان فرماندار نقش كلیدی در برگزاری انتخاباتی قانونمند دارند

فرماندار شهرستان فیروزكوه با مهم خواندن نقش نمایندگان فرماندار در برگزاری انتخابات قانونمند گفت: نظم، دقت، قانونمندی، اشراف به حیطه ماموریت و بی طرفی از ویژگی های نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: انتخابات یك رخداد ملی و یك آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

وی گفت: آحاد جامعه باید با كمك یكدیگر، هر یك بر اساس جایگاهی كه در آن قرار دارند رسالت مهم خویش را در این عرصه خطیر ایفاء نمایند.

فرماندار فیروزكوه خاطرنشان كرد: بر اساس قانون مراجع صلاحیت دار از جمله هیات های نظارت، بازرسی و اجرایی در برگزاری انتخابات دخیل بوده و سایر دستگاه ها در زمینه های تامین امنیت و پشتیبانی به ایفای نقش می پردازند.

وی افزود: به همین نسبت عواملی نظیر نمایندگان فرماندار، اعضای پای صندوق، نمایندگان بازرسی، نماینده هیات نظارت، نمایندگان نامزدها و نیروی انتظامی وظایف و ماموریت های خاص خود را بر عهده دارند كه در این میان، وظیفه نمایندگان فرماندار بسیار حساس و كلیدی است.

افشار نادری تمكین به قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری، دقت در كار، حفظ نظم و حضور به موقع در جلسات و مراقبت از شعبه را از جمله وظایف خطیر نمایندگان فرماندار بر شمرد و تصریح كرد: انجام بازدید از شعبه اخذ رای، شناخت افراد دست اندركار، همكاری با ستاد برای ماموریت های ابلاغی و بالاخص دقت در شمارش آراء از نكاتی است كه این افراد به عنوان نمایندگان مسؤول برگزاری انتخابات در شهرستان باید به درستی به اجرای آنها بپردازند.

وی ادامه داد: حضور این اشخاص تا آخرین مرحله استرداد و تحویل صندوق های رای و زمانی است كه ستاد برگزاری انتخابات دیگر كاری با آنان نداشته باشد، ضروری و الزامی است.

فرماندار فیروزكوه ابراز امیدواری كرد با انجام درست و دقیق كلیه مراحل و مدیریت دقیق این افراد با هدایت مجموعه تحت امر، به توفیقات لازم در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شكوهمند و پر شور در منطقه دست یابیم./ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.