رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: مشاركت در تصمیم گیری و تعیین سرنوشت كشور برای مردم به یك باور و فرهنگ تبدیل شده است.

'رمضان بصیرت' در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: اساسا انتخابات یك عمل و فعل سیاسی است كه در آن به آرای آحاد مردم مراجعه می شود.

وی افزود: انقلاب كاملا مردمی این سرزمین، ملت را به بلوغ فكری رسانده است تا نسبت به سرنوشت خود و كشورشان بی تفاوت نباشند و بطور مستقیم و غیرمستقیم در تصمیم گیری های خرد و كلان شركت داشته باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دماوند خاطر نشان كرد: حضور حداكثری مردم در انتخابات متعدد در طول 33 سال گذشته بیانگر صحت این ادعاست.

بصیرت انتخاب را نشات گرفته از یك تفكر دانست و گفت: همه اعمال انسانها برگرفته از باورها، شیوه تفكر و اندیشه آنان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به تجربه های ارزشمند مردم ایران از بدو انقلاب در حوزه انتخابات خاطر نشان كرد: مردم این دیار اسلامی با مشاركت در انتخابات متعدد، تجارب ارزنده ای را كسب و قدرت تحلیل، تفكر و اندیشه خود را بارور و تقویت نموده اند.

وی افزود: مردم ایران بر این باورند كه انتخابات مظهر و نماد مشاركت آنان در امر تصمیم گیری است و بر این اساس حضور حداكثری در انتخابات سرنوشت كشور، استان و شهرستان خود را رقم می زنند.

بصیرت، با اشاره به برهه حساس فعلی كشور و هجمه های تبلیغاتی و فرهنگی استكبارگران برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم خاطر نشان كرد: استكبار با راه اندازی جنگ روانی و تحریم در صدد است تا بر حضور حداكثری مردم در انتخابات ایجاد خلل نماید، اما مردم این دیار اسلامی با هوشیاری و آگاهی كامل از دسیسه های دشمن همچون گذشته با حماسه آفرینی، تیر خلاصی را بر قلب دشمن وارد می نمایند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور و حداكثری خود در انتخابات ثابت می كنند كه نظامی كه بر پایه دموكراسی دینی بنا شده است و از پشتوانه مردمی برخوردار است، قطعا با معجزات الهی ترفندهای شیاطین را خنثی می نماید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دماوند، با تاكید بر اعتقادات عمیق و راسخ مردم ایران خاطرنشان كرد: مردم ایران بر این باورند كه حاكمیت دموكراسی دینی بر كشور، تنها راه نجات حكومت ها است.

بصیرت تصریح كرد: مردم ولایتمدار این دیار عالمانه و آگاهانه فردی را انتخاب خواهندكرد كه علاوه بر مسوولیت پذیری، تعهد، پایبندی به احكام الهی، دارای قدرت تجزیه و تحلیل لازم برای تصمیم گیری در راستای توسعه و تعالی كشور باشد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.