عضو هيئت رييسه مجلس دورن تبليغات انتخاباتي را دوراني طلايي براي سنجش كانديداها و انتخاب نماينده اصلح دانست.

اميدوار رضائي ميرقائد نماينده مردم مسجد سليمان، لالي و هفتگل در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تخريب‌هايي كه در روند تبليغات انتخاباتي از سوي برخي نامزدها عليه ساير رقبا صورت مي گيرد، گفت: تخريب سايرين، اقدامي غير قانوني و غير انساني است و در يك رقابت ايراني_ اسلامي و فضاي آزاد انتخاباتي جايي ندارد.

وي در ادامه افزود: افرادي كه در تبليغات انتخاباتي خود به تخريب ديگران مي‌پردازند و سعي دارند تا آنان را نردباني براي بالارفتن خود قرار دهند در جايگاه نمايندگي ايران نبوده و هرگز نمي توانند از منافع ملت براي ملت دفاع كنند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: مهمتر از آزمون بزرگ انتخابات در روز جمعه، عملكرد كانديداها در دوران تبليغات انتخاباتي است و اين رفتار براي مردم، به خوبي قابل سنجش و قضاوت است تا آنها بدانند چه كساني را بايد براي دفاع از ارزشها، اعتقادات و فرهنگ خود در آن جايگاه بنشانند.

رضايي با بيان اينكه فضا بايد به گونه‌اي باشد كه همه افراد بصورت مساوي قادر به شناساندن خود و اعلام آمادگي براي خدمت به مردم باشند، گفت: انتخاب افراد شايسته و كارآمد براي نمايندگي مردم مستلزم عدالت در بسترسازي تبليغات است و رسانه‌ها موظف به آماده سازي اين بسترها هستند./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار