كوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخي اشتباهات اصولگرايان موجب سو استفاده جريان هاي انحرافي شده است

نماينده اصولگراي مجلس نهم با بيان اينكه بزرگان اصولگرايي بارها به تحركات جريان انحرافي و فتنه هشدار داده اند، گفت: برخوردها و رفتارهاي اشتباه برخي اصولگرايان موجب سوء استفاده و تحركات جريان هاي انحرافي شده است.

اسماعيل كوثري كانديداي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تحليل جلسه مخفيانه ليدر جريان انحرافي با مشاور ارشد يكي از سران فتنه گفت: اين جلسات در راستاي تخريب و ايجاد تفرقه ميان اصولگرايان دنبال مي شود و احزاب اصولگرا هشدارهاي بسياري را مبني بر تحركات اين جريان از سوي بزرگان اصولگرا، داشته اند.
اين نماينده مجلس ادامه داد: پيش از شروع فعاليت هاي جدي انتخابات مجلس نهم، اين تهديد وجود داشت كه جريان انحرافي و اصلاحات با هم نشست هايي در جهت تخريب اصولگرايان داشته باشند و بعيد نيست كه اين نشست هم در راستاي تحقق انكار آنها براي كسب كرسي هاي مجلس باشد.
وي تصريح كرد: در حال حاضر تلاش هاي جريان انحرافي نتيجه هايي را هم در بر داشته و در آستانه انتخابات با تعدد و تكثير ليست هاي مواجه هستيم كه اين مساله زنگ خطري جدي براي اصولگرايان ا ست.
كوثري در تحليل بيشتر اين مساله اظهار داشت: گفتمان ضعيف رفتار ناسالم و برخي تبليغات متناقض از سوي بعضي اصولگرايان موجب شده است كه جريانات منحرف از اين فضا به نفع خود بهره برداري كنند.
كانديداي اصولگراي مجلس نهم در تصويه ساير اصولگرايان، گفت: اگر افراط و تفريط در برنامه هاي اصولگرايان نباشد و با مردم مهاربانانه صحبت كنند باز هم پيروز عرصه رقابت ساسي مجلس خواهند بود و در غير اين صورت ممكن است در آينده اصولگرايان با چالش هاي جدي مواجه شدند.
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي خاط ر نشان كرد: اصولگرايان بايد ليست هاي متعدد را رها كنند و با كمترين ليست ها وارد جريان انتخابات شوند تا مجلس نهم مثل دو مجلس هفتم وهشتم باز هم شاهد اكثريت اصولگرايان و فراكسيون گسترده اصولگرايي باشيم./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار