دعوت بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای حضور پرشور در انتخابات

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی اطلاعیه‌ای از آحاد ملت شریف ایران برای حضور پرشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرويس دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

"یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ و َلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ‮"

‮دانشگاهیان عزیز و ملت بزرگ ایران

حضور شکوهمند و پر صلابت شما ملت مسلمان ایران در راهپیمایی 22عظیم بهمن، یادآور صحنه‌های‌خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی بود. انتخابات نیز درتمامی دوران انقلاب اسلامی همواره معیاری برای تعیین سرنوشت کشور و حضور ملت در صحنه حکومت بوده است.

انقلاب اسلامی با نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری و ارائه شیوه مردمسالاری دینی برای ملت‌های آزادیخواه، مستضعف جهان الگوی مبارزه و ایستادگی در برابر استعلای فرعونیان زمان بوده است. به همین دلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها مورد هجوم مستکبران جهانی قرار گرفته است.

در گذشته قدرت‌های شیطانی با تجهیز همه جانبه صدام جنگ را بر ملت سرافراز ایران تحمیل کردند. در آن‌ روزها مردانی مرد از تبار مکتب عزت آفرین حسینی با لبیک به ندای پیر جماران با فدای جان و مال خود به پای انقلاب اسلامی آن را از گزند صدامیان حفظ کردند. و امروز نیز پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ندای بیداربخش و احیاگرآن در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه طنین‌انداز شده است. ملت‌های مسلمان بیدار و آزاد منطقه با الهام از گفتمان رهایی بخش انقلاب اسلامی و با تأسی به ملت سرفراز ایران اسلامی به مبارزه با حاکمان مزدور خود رفته و تعدادی از آنان را ساقط و دیگر حکام دست نشانده را به ترس و وحشت از فرجام ذلت بار خود انداخته‌اند.

در این شرایط آمریکا و ازناب آن که بیش از پیش از بیداری اسلامی امت اسلامی تحت فشار قرار گرفته اند، با نگرانی از پیشرفت‌های علمی ایران، برنامه تحریم‌های متعددی را با هدف دلسردی ملت سرافراز ایران از انقلاب اسلامی و نظام و انتخابات تدارک دیده‌اند.

آنها با ترور دانشمندان هسته‌ای ، اعمال تحریم های همه جانبه امید بر این بسته‌اند تا از الگو شدن نظام مردم‌سالار دینی جمهوری اسلامی ممانعت به عمل آورند لذا باید هوشیار بود.

امروز حضور در صحنه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خطبه‌های نماز جمعه اخیر اشاره کرده‌اند. تحولات بین‌المللی در گردنه و پیچ تاریخی خود قرار گرفته است. لذا حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد ملت ایران در این انتخابات سرنوشت ساز، خنثی‌گر توطئه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان قطره‌ای از اقیانوس عظیم ملت ایران برای ادای دین به خون‌های پاک شهیدان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی همگان را به حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار